TvåFyraTvå Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hei! Fikk lesfjõrs-settet mitt fra lysaker for et par dager siden. Fikk ingen TÜV papirer med så jeg tok kontakt med lysakerbil.no. De mente papirene skulle ligge i esken (slik de gjorde da jeg bestillte til 245'en), men de gjør altså ikke det. Så jeg lurte egentlig bare på om noen der ute kan maile de til meg? Hentet noen på tysk her på forumet tidligere, men vil gjerne ha dem på svensk. (Ja, jeg har søkt, men fant lite..) EDIT: Til 240 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Finnes de i svensk ? når jeg kjøpte mine fikk jeg med tyske..tuv utføres kanskje i tyskland? ikke vet jeg Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 TÜV er tysk ja, men jeg mener jeg leste i en eller annen tråd om en som hadde de på svensk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 TÜV er tysk ja, men jeg mener jeg leste i en eller annen tråd om en som hadde de på svensk? fikk på tysk iaffal Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 tysk jeg også Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hadde de elektronisk på Svensk en gang, men har rota de bort... Noen som kan hjelpe meg med papirer til B&G - fjærer til Volvo 240? Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hva er d meste som man kan senke ''låvlig'' 45mm??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 b&g er vel samme som lesjöfors. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Så da slenger jeg bare med den lefsa med tysk-papirene som jeg har? -Når jeg drar til BT.. Jeg kan ikke tysk i det hele tatt, så jeg har ingen aning om hva det står i papirene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg