Gå til innhold

Golfer i mitt nabolag:)

Ranger emnet

mcbanan

Anbefalte innlegg

Ofte inne og ser på alle de råe einzerne her inne, og tenkte jeg skulle dele noen bilder med dere:) Den ene fikk naboen min i sommer, av en tante som ikke turte å kjøre mer. Den er dønn strølen, gått 50k og aldri vinterkjørt! Ikke en rustflekk på hele bilen. Automatgir har den og:D Såklart begynte jeg å mase om at hun måtte selge den til meg med en gang, men siden hun hadde fått den og greier ville hun ikke det.. Men jeg gir meg ikke:)

Den andre er bare et eksempel på at det fortsatt står "vrak" rundtom med kromfangere;) Men eieren er desverre sur og gammel, og lite samarbeidsvillig..

Og ja, bildene er tatt med et sånt gammelt digitalkamera som tar bildene 10sek etter at du har trykt på knappen:)

Oct20_01.JPG

May21_02.JPG

May21_09.JPG

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, den så strøken ut og ja. Du må prøve å lure denne til deg, senk og kule felger er alt som skal til. Og den golfen til han sure naboen din merker sikkert ikke at han plutselig har fått en 83 fanger over natta batman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må få lurt meg til den der.. Nydelig sak. Hehe, funny you should mention it;) Han merka ihvertfall ikke at lista og hjørnene på fangeren ble borte her en natt:D

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den hadde vært noe for meg, var egentlig på jakt etter en sånn en framfor den beige.

det er lærdal utenfor bergen? Langt å kjøre for meg, men om den hadde vært til salgs hadde jeg f*** meg dratt opp og hentet den. Har du noe mer info om bilen da? utstyrsklasse/interiør,interiørfarge osv.?

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den hadde vært noe for meg, var egentlig på jakt etter en sånn en framfor den beige.

det er lærdal utenfor bergen? Langt å kjøre for meg, men om den hadde vært til salgs hadde jeg f*** meg dratt opp og hentet den. Har du noe mer info om bilen da? utstyrsklasse/interiør,interiørfarge osv.?

Offtopic: Måtte bare kommentere litt, lærdal utenfor bergen blir vel litt feil. Er jo ikke samme fylke en gang..

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, var ikke værre nei, sprute en kamerat so jeg lånte pc-en til, han mente det lå omtrent der, men nærmere bergen han, ellers var det sted utenfor sarpsborg. sorry gutta, som å si til meg at Drammen er et sted i Bærum, hehe. Men det var kult at du la ut et bilde. jeg har ikke sett maken til den bilen der siden 1996, og før det da vi skrota vår, så tusen takk for det bildet, det vekket minner det ;). Du MÅ sende meg en PM om han nissen skal selge den, denne har stor sentimental verdi for meg ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du bomma litt der ja;) Skal si fra om den blir til salgs. Bare så teit han gamlingen skal være så sur heletiden. Han har en annen golf og, en rød 83mod, som dama hans bruker. Har noen flere bilder av den. Skal se om jeg kan få lagt de ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider