Gå til innhold

Audi RS

Ranger emnet

Sly

Anbefalte innlegg

GIXX ?? hva er det for noe.. ???.. har ikke sett noen andre a4/rs4 er i lindebergområdet, og jeg kjenner området veldig godt.. så det kan ikke ha vært noen andre sine.. min er vel den eneste mulighet.. yodude

-men forresten husker du fargen på den eller ??? Var ensølv RS4 ved furuset da, men han bodde ikke i blokker men i en enebolig

Gikk en RS4 på Lindeberg tidligere jo. Solgt for for ca tre mnd siden.

01 Audi (solgt)

05 BMW

05 GSX-R 1000

06 Touran TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den sølve jeg mener, var ikke på lindeberg den var på furuset 50 m unna grensen til lindeberg iallefall.. yodude

han som eide den jobba på rema 1000 ved teisen...huff !!!!

får skaffe meg en jobb på rema jeg også , kanskje jeg får råd til rs4 da... :P

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg også mener.. Er 99% sikker på at det var en RS4. Når jeg tenker meg om så kan det hende den var sølv. Er ikke du som bor der oppe, eller? Ser du har '05 GSXR. Hvis det er din, så har jeg sikla en god del på den sykkelen. yodude

audi__a41.8t:

Ganske godt kjent der sjøl, jeg. Veit hvor du bor/bodde til og med, og det er ikke oppe ved deg jeg har sett den..

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den sølve jeg mener, var ikke på lindeberg den var på furuset 50 m unna grensen til lindeberg iallefall.. yodude

han som eide den jobba på rema 1000 ved teisen...huff !!!!

får skaffe meg en jobb på rema jeg også , kanskje jeg får råd til rs4 da... :P

Jeg bor nå på Linberg og jobber på Rema well

01 Audi (solgt)

05 BMW

05 GSX-R 1000

06 Touran TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, så da er det din Gixxer som står der, da. ;)

Strøken sykkel, men jeg hadde ikke turt å parkere den der. Hva med alle ungene som spille fotball? Hvis de klarer å velte den.. :deng

Skvatt litt første gang jeg så RS4en der oppe, gikk forbi en gang og la merke til felgene. Så snudde jeg meg, og da så jeg fangern og hele pakka. :D

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. påståelige folk er det beste jeg veit..

Rimli frekk den rs4'en som sto der, ja..

Møtte en rød en på motorveien, som kom ned fra rimi der oppe en gang også.. Men, bare sett den en gang, så den holder nok ikke til i nærheten..

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider