FK_Bimmer Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Da var endelig min E36 klar for sommeren. Bilen begynner å bli så å si slik jeg vil ha den og det som gjenstår er kun detaljer. Håper på positiv feedback, men negativ "Kebab-tralle" bemerkning regner jeg også med :D :D Følgende mods er gjort: Utvendig Kerscher Tuning "KML" Frontfanger Kerscher Tuning "KML" Sideskjørt Rieger Tuning "Infinity 1" bakfanger Rieger Tuning bakrutespoiler IN.PRO hovedlykter m/innebygd "angel eyes" Glasklare blinklys m/ "Silvervision" pærer Carbon-Lexus-look baklys m/"Silvervision" pærer Hvite sideblinklys Shadowline Nyrer Carbonspeil Auto Style Alu. Vindusviskere ;) Innvendig: Simoni Racing Gulvmatter (grønn/sort) Simoni Racing Girskinn (Grønn) Simoni Racing Girkule "Winner" (Grønn) Simoni Racing Håndbrekk kit (Grønn) Simoni Racing Titanium girramme Simoni Racing Pedalkit Simoni Racing Fotstøtte Simoni Racing Formsydd ratttrekk i ekte skinn (grønn) Simoni Racing Skulderputer foran/Bak (Sort) Understell & Felger/dekk: Kerscher "Futura" 8,5X17 ET30 m/ 215/40-17 FK Automotive Komplett Kit 60/40 Zimmerman bremseskiver foran/bak Motorrom: Polert alu. fjærbeinstag Auto Style "Dynamic" CF filter Auto Style "Dynamic" innsug rør (chrom) Lakkerte motordeksler Hjemmelaget HEATSHIELD i rustfritt, lakkert i bilens farge. Følgende deler venter på montering: Senkeskåler forann (10-15mm mer senking!) Vinge Rustfritt cat.back annl. Carbon panser Toning helt frem (Grønn) Carbon Cupspoiler ++ :) Vil rette en stor takk til min ENESTE leverandør på min bil: Capri Zone Tuning Deres hjemmeside er http://www.caprizonetuning.com og de ligger i Sandnes (min hjem by). TUSEN TAKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Bilde: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Bilde: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Bilde 4: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Bilde: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Bilde: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Bilde: 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Bilde: 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Stygge hjul! Mye penere med BBS RX eller hva det heter! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 fin rullekebab :D penere en mange andre styla e36`r som jeg har sett :) hva slags e36 er det da? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Det er en forsikringsvenlig 320i Coupe. 10 år gammel! :D Min første bil og jeg er 19 år, kommer vel grommere bil etterhvert. Golf 2? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Selv jeg ikke er noe fæn av stylinga, så må jeg si det var veldig pent og gjennomført ;) thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Pent! Hva med noen pene felger også ? :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Pent! Hva med noen pene felger også ? :) Hmm... Bare en idè :D The Power of Photoshop! (og meg seff :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Tøff Bimmer. Eneste negative jeg har å si er Lexuslyktene. De lyktene passer bare på Lexus. Det var faktisk ikke en dum ide med lakkerte felger. Så meget bra ut. Du holder til i Stavanger/Sandnes ser jeg. Siden du er foran Caprizone. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg