Jonte Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Pen! :) Du kunne kanskje trengt en liten spoiler bare? Syntes det mangla Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Grei sluffe det der. Pene detaljer under hooden ihvertfall. Men savner kromma felger. Liker ikke de felgene der. Min smak. Ellers pent Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 takker for all tilbake mld. det vil alltid være delte menigner om alt å det respekterer jeg! felgene synes jeg passer til bilen siden det både er 5-eika design (som aldri går ut av mote) + att det er kant felger (noe som MÅ være på bmw) =) ellers er som sagt en vinge på vei. ei stor alu.vinge me doble blader....køddah! det blir nokk en lumma vinge "stcc" style, beholde tysker stilen når det gjelder bak lysa så har jeg fått mange rare "svar" på hva som er kult osv. men det som er tøfft me de er at det er carbon isteden for den "vanlige" chromen....men bildet blir alltid dårligere en det det egentlig er men hvorfor synes alla at felgene mine er stygge?:rolleyes: det er jo mange biler som ruller på mye værre en det mine er...men men.. det er jeg som kjører bilen så! :D mer "inskudd" er velkommne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 bling bling style felger hadde værtfall ikke passet på min bil slik den er nå...hadde jeg hatt MYE crom.....nja...kankje pakkis stilen ka gå andre plasser...! :D skal værtfall ikke bli en "voldtatt 3 serie Coupè" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Pen bil :) Men den fortjener bedre felger, seriøst ! Felgene var "in" for 10 år siden. Garanterer deg en bil som ser betraktelig penere og nyere ut om du legger litt arbeid i å følge felgmoten litt bedre. Noen moderne BBS hjul eller M5/M3-kopier hadde gjort underverker. Du har "moderne" styling og derfor skriker felgene helt voldsomt i mine øyne. Men uansett, skikkelig pen :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by Loppa Pen bil :) Men den fortjener bedre felger, seriøst ! Felgene var "in" for 10 år siden. Garanterer deg en bil som ser betraktelig penere og nyere ut om du legger litt arbeid i å følge felgmoten litt bedre. Noen moderne BBS hjul eller M5/M3-kopier hadde gjort underverker. Du har "moderne" styling og derfor skriker felgene helt voldsomt i mine øyne. Men uansett, skikkelig pen :) Enig! De felgene hans hører hjemme på slitne E30'er fulle av wonderbaum som spinner rundinger på fergekaia i Ørsta, ikke på en så gjennomført bil. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 hvor får du tak i carbonpanser til den fra??? har du bedre nærbilde av speilene??? Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 M fanger --> M felger åsså :D Edit: Det ble visst litt for hvitt.. Lett å se etterpå liksom Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 PISSPREIK! Felgane er fine, slik er det! :mad: Det er meir enn nok felgar som stinkar her i verda, og desse 5-eika høyrer til i den gruppa på 5% som ikkje stinkar! Så gå å vask oralopninga dykk som syt! :rolleyes: Og M5-felgar er vel ca lika oppfinnsamt som urin på morgonkvisten? ;) Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by Skaftetryne Og M5-felgar er vel ca lika oppfinnsamt som urin på morgonkvisten? ;) PISSPREIK! Felgene er fine, slik er det! :mad: Det er mer enn nok felger som stinker her i verden, og disse n-eikede M-felgene hører til i den gruppen på 5% som ikke stinker! Så gå og vask munnen din som syter! :rolleyes: :rolleyes: Spøk til .357, det ruller ikke så mange M5er i norge at det er plagsomt, jeg må si jeg gisper hver gang jeg ser de felgene, og det er nesten hver dag. Særlig oppfinnsomt er det kanskje ikke nei, men jammen så bra det tar seg ut, og alle kan jo ikke være like oppfinnsome heller. '67 Volga-felger hadde ikke vært bedre. Dessuten trenger jeg unnskyldninger for å photochoppe litt... Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Pent gjort. :) Jeg ville absolutt vurdert å lakkere felgstjernen i samme farge som bilen. Da skiller den seg enda mer ut fra mengden. Et annet tips er design på endestussen din. Om du ikke vil bytte hele potta, ville jeg fått sveiset på en annen løsning. Ser litt puslete ut med den du har nå. Positivt at det finnes folk som tar imot tilbakemeldinger både av kritisk og positiv sort. Husk bare det viktigste av alt; at du selv er fornøyd. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Et annet tips er design på endestussen din. Om du ikke vil bytte hele potta, ville jeg fått sveiset på en annen løsning. Ser litt puslete ut med den du har nå. hehe, hvis du hadde lest den aller første posten så ser du på ting som venter montering så ser du at et rustfritt eksos anlegg "cat-back" er på vei ;) PISSPREIK! Felgane er fine, slik er det! Det er meir enn nok felgar som stinkar her i verda, og desse 5-eika høyrer til i den gruppa på 5% som ikkje stinkar! Så gå å vask oralopninga dykk som syt! tusen takk! enda en som er enig me meg når det gjelder felg mote....moderne felger sier dere!? ville ikke akkuratt heve på 2003 tsw PISSE felger på, bilen er tross alt 10 år gammel...så det passer da me Tysker stuket kant felger! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Synes den var hell allright jeg Ikke så innmari pakkis style liksom :D Felgene er helt greie men tror du kan få tak i noen penere som passer bedre, med kant selvsagt. Men synes ikke at det gjør seg med de M5 felga som alle skryter så å... Synes de passer bedere på de helt nyeste modellene... Prøv heller å finne noe spesielt som kanskje ikke er så kjent... Da blir bilen enda mere spesiell... Det var hvertfall sinnsykt gjennomført, det skal du ha ! :D FIN BIL ! :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Etter min mening var bilen for høy, håper bare at det blir bedre når du får montert de nye skålene. Til resten skal jeg bare si at det var bra for og vere en BMW ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 hmmm.... har jeg bomma _TOTALT_ når det gjelder felger?! _NEI_! :D dette er jo fine kerscher felger å kercher felger er jo ikke akkuratt "DRITT" felger ehller då? men sant, det er jeg som kjører på disse felgene...:D men jeg hadde ikke råd til mer etter som detter er min første bil å ALT er betalt cash =) bilen var HELT stock når jeg fikk den men hadde du sett felgene i Real life hadde du sitt at de ikke er så galne alikevell, men dere må væør enig i at det finnes Værre felger?!?! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg