FK_Bimmer Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 ? Prøv heller å finne noe spesielt som kanskje ikke er så kjent... spesielle felger sier duh? hvor mangen er det du har sett på disse kercher futura felgene i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 nå har jeg vertfall fått en liten "smake-bit" av hva folket synes :D å det gikk akkuratt som forventet hehe poster mer bilder etter hvertsom mer blir montert på ;) *peace* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Originally posted by KERSHER ? spesielle felger sier duh? hvor mangen er det du har sett på disse kercher futura felgene i Norge ikke så mange.. det bare virka på de andre her at de var så innmari vanlige... Men uansett de eller andre felger så synes jeg den var fet jeg ! og jeg synes ikke de var stygge men at det kanskje er andre som blir finere... men men.. det er min mening.. Uansett så gratulere med flott bygge ! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Takker for positiv tilbake mld jeg er jo fullt klar over at jeg ikke har VERDENS flotteste felger ;) men til den prisklassen jeg hadde tenkt meg så falt valget mitt på disse felgene, men seffølgelig vil jeg ha noen andre en gang jeg har litt mer råd :D de felgene jeg vill ha er Kerscher Saturn felgen (18" skrudde me polertkant) du ser dem på http://www.caprizonetuning.com under "felger" i margen DET er fine felger! :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Er det "daemon eyes" du har der? Den ser litt skremt ut, hadde gjort seg med lyktlister.. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Kjempefin bil du har der! Synes ikke felgene var stygge i det hele tatt jeg. Men du kan kanskje kjøpe eff. potte (evt -eff. anlegg) med en litt mer fancy endestuss når du får råd? Ellers synes jeg din E36 var veldig fin! :D Audun Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Kjempefin bil du har der! Synes ikke felgene var stygge i det hele tatt jeg. Men du kan kanskje kjøpe eff. potte (evt -eff. anlegg) med en litt mer fancy endestuss når du får råd? Ellers synes jeg din E36 var veldig fin! takker takker! hvis du bare hadde lest den FØRSTE posten så hadde du gjernet fått med deg att ett cat-back eksos anlegg i rustfritt stål er på vei ;) Er det "daemon eyes" du har der?Den ser litt skremt ut, hadde gjort seg med lyktlister.. det er de "første" så in-pro kom ut med (de som ser orginale ut, og som jeg synes ser best ut) har hatt lykte spoilere på den før men faen meg ALLE me E36 har det så det blir for "rånete" for min stil :rolleyes: men men kan jo ta et par bilder når jeg har dem på og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Fin farge! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Fin farge! grønn bil selv eller? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 en fin bil, stilren og fin farge :-) Og det kommer fra en som absolutt ikke liker BMW. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Så det var noen var dere som snakka om litt blankere felger jeg....så tenkte jeg skulle poste bilde av mine, så dere kan mase og fjase om pakkis bil, kebabtralle bling bling o.s.v Ha litt i bakhode at hele meningen med denne bilen er å provosere. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Originally posted by just crusing Så det var noen var dere som snakka om litt blankere felger jeg....Her bilde av kebabtralla mi.... De felgene der er jo bare ikke pene.....blanke ja, pene...absolutt ikke! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 uhm de croma felgene der var ikke BMW felger i det hele tatt! skal du ha crom felger må det være noen breie krom me dyp kant og ikke noe "dill,dall" men men...min smak så lenge du er fornøyd så :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Gått igjennom det her før da...mange av dere her som syns designet på felgene ikke er noe serlig...på bilde er hjulene i bevegelse. Dessuten er jeg døds fornøyd med de felgene, liker ikke at alle skal ha det samme som meg jeg!!!! Og jeg har fått sinnsykt mange posetive tilbake meldinger, noen har til og med spurt om å få kjøpt de. Og det her skal da aldri ha vært noe Bmw felger!!!. Det er jo værtfall på tryne å kjøre look a like eller orginal bmw felger. Da kan man jo like så godt kjøre rundt med helt orginal bil da Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pike Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 hvorfor vil du ikke si hvor du skal kjøpe carbonpanser a???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg