HiiP Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Originally posted by KERSHER grønn bil selv eller? :cool: Nei... Kjører rød bil jeg... Syns at fargen var fin :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Fet bil! Felgene er helt ok, men uansett hvordan du vrir å vender på det blir det litt "feil" med felger som unektelig har et slags retro-look mens bilen er oppdatert rent utseendemessig til å skli rett inn i 2003 :). Men du kan godt kjøre videre på de felgene der lenge, de er helt helt helt ok. Hadde ikke gått for saturn selv om jeg skulle hatt skrudde felger på den der, men crown :D. Fortsett med arbeidet, det tar seg definitivt bra ut (og jeg er ikke verdens største fan av e36 heller). Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 synes du virkelig at "crown" felgen er fin?!?! hehe faen heller ;) bilene r jo ikke akkuratt styla til å gli rett inn i 2003 heller då? er jo ikke STOR jap style front, ikke alu vinge, ikke dekor +++ heller oki tysker stil front,hekk,sideskjørt kurant eksos osv ;) men jeg forsetter og bygge men det skal IKKE bli overkill ;) slapp av folkens hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 kan du snart svare på spørsmålet mitt kersher:HVOR FÅR DU TAK I CARBONPANSER TIL BILEN DIN???????og er speilene dine carbon eller fake carbon? Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Fin bil! Felgene er pene de, men matcher ikke helt tror jeg, kanskje lettere å se de i virkeligheten.... alt ser ofte bedre ut da! Bra du ikke kjører "kebab" stilen med M merker i hytt og gevær og M felger og 6 enderør bak..... finnes NOK av de her i byn iallefall... Stå på! thumpsup Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by just crusing Ha litt i bakhode at hele meningen med denne bilen er å provosere. vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg. ha en bil til mangfoldig tusen kroner for å provosere? hva er gærent med deg? :rolleyes: Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 kan du snart svare på spørsmålet mitt kersher:HVOR FÅR DU TAK I CARBONPANSER TIL BILEN DIN???????og er speilene dine carbon eller fake carbon? nei, eg kan nok isje svara på det! ;) ....ennå.. speila er carbon "look" men panser er RENT carbon ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by KERSHER nei, eg kan nok isje svara på det! ;) ....ennå.. speila er carbon "look" men panser er RENT carbon ;) nei vel...får du ikke tak i så skaffer jeg hvertfall....har masse annet gromt i carbon til e36 oxo.kercher fanger i carbon,men det har du jo(i glassfiber) jeg har equiss carbon/m3 speil,sideskjørt i carbon.invendig detaljer.motordeksel.3 forskjellige lepper til kersherfangeren i carbon+++ Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by Schlasken vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg. ha en bil til mangfoldig tusen kroner for å provosere? hva er gærent med deg? :rolleyes: Ehhh kommer litt annpå hva man er ute etter det da....Den bilen der skal bli "ubruklig" kun en show bil. Den skal kun rulle frem og til bake til show og treff når den er ferdig. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 å det var noen var dere som snakka om litt blankere felger jeg....så tenkte jeg skulle poste bilde av mine, så dere kan mase og fjase om pakkis bil, kebabtralle bling bling o.s.v DET er felgene sine det ja.. endelig noen som setter på noe som ikke ser ut som en eller annen mainstreem rip-off greie.. Og den grønne 320`en.. Tror du har brukt ufordragelig mye penger på en bil som knapt synes mer enn en standard nedlakka e-36.. Men motorarbeidet var pent.. Og når man snakker om felger med kant var det på en måte slutt på bimmere samtidig som e-30 gikk i glemmeboka.. vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg. ha en bil til mangfoldig tusen kroner for å provosere? hva er gærent med deg? For mye penger?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 lol kommer fra en med en sur boble.. :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 kommer fra en med en sur boble.. Ja.. SO.. Har også ett e-36 prosjekt, og en e-36 m3 på trappene fra tyskland.. Uansett er den sureste gamle bobla mer spesiell enn en mainstream styla e-36, som man finner utenfor enhver kebabsjappe.. MEN missforstå meg rett det finnes ikke mer moro bil enn e-36.. Ikke uten grunn jeg skal ha to av dem.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 fortell meg detaljert hva som er så mainstream me den? bare lurte litt jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Syns felgene var fine jeg..Har Kerscher selv (ikke de i avataren for øyeblikket). Jeg har halvbroren til Futura, nemlig Carmona, og jeg elsker de felgene. Kerscher er bra :) Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 carmona felgene er SKAMM pene! ;) nokk en kerscher gutt her allså :D jeg er som sagt og veldig fornøyd me mine futura felger. både når det gjelder kvalitet og pris er det 9x16" du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg