Gå til innhold

Endelig!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fet bil!

Felgene er helt ok, men uansett hvordan du vrir å vender på det blir det litt "feil" med felger som unektelig har et slags retro-look mens bilen er oppdatert rent utseendemessig til å skli rett inn i 2003 :).

Men du kan godt kjøre videre på de felgene der lenge, de er helt helt helt ok.

Hadde ikke gått for saturn selv om jeg skulle hatt skrudde felger på den der, men crown :D.

Fortsett med arbeidet, det tar seg definitivt bra ut (og jeg er ikke verdens største fan av e36 heller).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du virkelig at "crown" felgen er fin?!?!

hehe faen heller ;)

bilene r jo ikke akkuratt styla til å gli rett inn i 2003 heller då?

er jo ikke STOR jap style front, ikke alu vinge, ikke dekor +++

heller oki tysker stil front,hekk,sideskjørt

kurant eksos osv ;)

men jeg forsetter og bygge men det skal IKKE bli overkill ;)

slapp av folkens hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil!

Felgene er pene de, men matcher ikke helt tror jeg, kanskje lettere å se de i virkeligheten.... alt ser ofte bedre ut da!

Bra du ikke kjører "kebab" stilen med M merker i hytt og gevær og M felger og 6 enderør bak..... finnes NOK av de her i byn iallefall...

Stå på! thumpsup

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Ha litt i bakhode at hele meningen med denne bilen er å provosere.

vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg. ha en bil til mangfoldig tusen kroner for å provosere? hva er gærent med deg? :rolleyes:

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KERSHER

nei, eg kan nok isje svara på det! ;)

....ennå..

speila er carbon "look" men panser er RENT carbon ;)

nei vel...får du ikke tak i så skaffer jeg hvertfall....har masse annet gromt i carbon til e36 oxo.kercher fanger i carbon,men det har du jo(i glassfiber) jeg har equiss carbon/m3 speil,sideskjørt i carbon.invendig detaljer.motordeksel.3 forskjellige lepper til kersherfangeren i carbon+++

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg. ha en bil til mangfoldig tusen kroner for å provosere? hva er gærent med deg? :rolleyes:

Ehhh kommer litt annpå hva man er ute etter det da....Den bilen der skal bli "ubruklig" kun en show bil. Den skal kun rulle frem og til bake til show og treff når den er ferdig.

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det var noen var dere som snakka om litt blankere felger jeg....så tenkte jeg skulle poste bilde av mine, så dere kan mase og fjase om pakkis bil, kebabtralle bling bling o.s.v

DET er felgene sine det ja.. endelig noen som setter på noe som ikke ser ut som en eller annen mainstreem rip-off greie..

Og den grønne 320`en.. Tror du har brukt ufordragelig mye penger på en bil som knapt synes mer enn en standard nedlakka e-36.. Men motorarbeidet var pent.. Og når man snakker om felger med kant var det på en måte slutt på bimmere samtidig som e-30 gikk i glemmeboka..

vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg. ha en bil til mangfoldig tusen kroner for å provosere? hva er gærent med deg?

For mye penger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer fra en med en sur boble..

Ja.. SO.. Har også ett e-36 prosjekt, og en e-36 m3 på trappene fra tyskland..

Uansett er den sureste gamle bobla mer spesiell enn en mainstream styla e-36, som man finner utenfor enhver kebabsjappe..

MEN missforstå meg rett det finnes ikke mer moro bil enn e-36.. Ikke uten grunn jeg skal ha to av dem.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider