FK_Bimmer Skrevet Mai 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 oki..... carbon LOOK då? va det bedre? men panseret blir ekta carbon seff...men carbon speil (ekta) koste jo som sagt 7 ganger mer ;) btw har du vert å sitt bilen på kloss hold? står du 2 meter ifra så ser det ut som carbon....men sant det er bedre det en helt vanlige m3 speil som ALLE andre har ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Mai 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Stygge hjul! Mye penere med BBS RX eller hva det heter! då kan du kjøba de te meg då?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Meget pen BMW! :D Og de felgene der er da ikke på noen måte stygge?? :eek: Hva er så stygge med dem da? Ute av mote? ja kanskje det.. jeg har selv felger som er ute av mote for år og dag siden jeg.. men de kler da bilen.. og da gidder da ikke jeg kaste bort penger på nye felger KUN pga at de er _AV_ mote? Huff... Syns bilen var veldig pen jeg!! :D (Og jeg er ikke akkurat noen stor bmw fan ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Mai 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Meget pen BMW! Og de felgene der er da ikke på noen måte stygge?? Hva er så stygge med dem da? Ute av mote? ja kanskje det.. jeg har selv felger som er ute av mote for år og dag siden jeg.. men de kler da bilen.. og da gidder da ikke jeg kaste bort penger på nye felger KUN pga at de er _AV_ mote? Huff... Syns bilen var veldig pen jeg!! (Og jeg er ikke akkurat noen stor bmw fan ) thanx! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Pen bil, og felgene paser bilen! Ikke bry deg om alle som tenker mest på hva som er på mote akkurat nå. Bedre med en tidløs bil du selv er fornøyd med :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Mai 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 thanx til deg og.. si det sånn...mye av miskken som er på "mote" idag syger! 80 tallet ruler ennda men noen goe klassikere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Da va det nye felger på planen! :) skal selge mine kerscher futura felger nå (billi 5700,-) vurdere og ha Keskin Kt-1 i 8.5x17" Et 25 fremme og 10x17" Et 18 bak me 215/40/17 dekk framme og 245/35/17" dekk bak? hva synes dere om disse felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Har du et bilde av disse felgene? Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 jeg har et bildet her på pc'en men jeg hvet ikke hvordan jeg legger dette ved denne posten lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 fant et pittelite bilde av den. Hadde blitt frekt det ja. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 her er et bildet (den øverste felgen) http://www.caprizonetuning.com/felger/keskintuning/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 hvorfor har det seg slik at bilforumet.net crewet har fjerna den "lille ruten" du kunne legge ved bilder du hadde på pc'en? er det kun bilder som ligger på nettet du kan poste her nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg