Gå til innhold

29 April - 19.00 - Streetmeet Skedsmohallen

Ranger emnet

Sly

Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?  

253 stemmer

1. 1. Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?

• Lørdag 8. april 2006
      37
    • Lørdag 15. april 2006
      32
    • Lørdag 22. april 2006
      51
    • Lørdag 29. april 2006
      135

Anbefalte innlegg

Du er heelt synnsyk som orker alt dette.. ALL RESPEKT 2 YOU SLY!! DIGGER DEG! :afro

Var en smule irritert da det gikk i dass forrige gang, og når jeg først har startet det skal jeg også fullføre det...

Får begynne å slaffe meg noen kontakter med store plasser (alliere meg med coca-cola comapny f.eks) så vi har plass vi kan bruke...

Hadde gjort seg det ass...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 735
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel ikke dumt å ta dette samme dagen som Motorfestivalen? Slik har det blitt gjort før, husk at ikke alle orker reise denne strekningen to ganger på en helg. Er jo alltid endel biler som kommer langveis fra til Motorfestivalen.

Det er selvsagt tatt med i betraktningene...

Motorfestivalen er fra 29 april til 1 mai...

Streetmeetet er lagt til 29 april...

Satser på stort oppmøte...

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det metro som gjelder hvis skedsmohallen blir stengt? Er ikke det dumt da? Når jeg dro igang meet på metro sist det var motorfestival så fikk jeg ikke annet en klager i etterkant om at det var et dårlig sted osv osv..

Jeg foreslår at det de som arrangerer dette denne gang finner et sted med tilatelse til å være, så slipper vi mye tull og bråk fra lokale politikere, politiet og andre som ikke liker den store økningen i motorinterreserte i norge..

Parkeringsplassen rett over veien for hellerud på plantasjen er stor og fin, hør med dem.. Der er det forøvrig ikke noen bom for øyeblikket da denne ble meid nei av ei dame som hadde litt stor fart i vinter.. doh

Team Sideways Stiller mannsterke i år også, men tviler på at jeg tar iSTen, vil ikke risikere en tur til biltilsvinet.. Blir nok toyan til dama på meg..

Hvis det trengs hjelp med noe så ta kontakt med oss på forumet vårt eller mail andtho@teamsideways.com

Mvh.

Andtho & Sideways crew

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det metro som gjelder hvis skedsmohallen blir stengt? Er ikke det dumt da? Når jeg dro igang meet på metro sist det var motorfestival så fikk jeg ikke annet en klager i etterkant om at det var et dårlig sted osv osv..

Jeg foreslår at det de som arrangerer dette denne gang finner et sted med tilatelse til å være, så slipper vi mye tull og bråk fra lokale politikere, politiet og andre som ikke liker den store økningen i motorinterreserte i norge..

Parkeringsplassen rett over veien for hellerud på plantasjen er stor og fin, hør med dem.. Der er det forøvrig ikke noen bom for øyeblikket da denne ble meid nei av ei dame som hadde litt stor fart i vinter.. doh

Team Sideways Stiller mannsterke i år også, men tviler på at jeg tar iSTen, vil ikke risikere en tur til biltilsvinet.. Blir nok toyan til dama på meg..

Hvis det trengs hjelp med noe så ta kontakt med oss på forumet vårt eller mail andtho@teamsideways.com

Mvh.

Andtho & Sideways crew

Vi har henvendt oss direkte til politiet og fikk svar om at vi først måtte få tilatelse fra grunneier...

Tar vi kontakt med grunneier - tar de kontakt med politiet og forteller sin side av saken - og politiet sier nei...

Men skal høre med plantasjen... Verdt et forsøk...

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh.

Andtho & Sideways crew

problemet som du kanskje hadde skjønt hvis du hadde lest alle postene her. er at INGEN vil låne bort plass til oss. på grunn av tidligere treff her nede som har resultert i forsøpling på forsøpling. så lenge det ikke blir et lukka treff med betaling så utgår det nok å få lov til å låne en plass. og for å være helt ærlig. streetmeet er ikke noe man burde betale for. da drar man heller på gatebil eller.no

møt opp på skedsmo. ha det gøy. blir man hivd bort derfra (noe jeg tviler på) så skal man alltids klare å finne flere steder i området å ha det morro på

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig selv jeg, det skal ikke koste noe å dra på streetmeet.. Bare sier at det hadde løst mye hvis vi hadde hatt avtale med grunneier og alt det tekniske hadde vært i orden. Noe jeg skjønner er vanskelig..

Det med at folk klager må man regne med, det er alltid noen som er misfornøyd og da sier jeg bare at de kan sette i gang noe selv, hvis de er misfornøyd med det som blir arrangert..

Ikke si noe om en spesifikk dato når du hører med steder, da risikerer vi bare at det har sperra av plassen den datoen og ødelegger muligheten for at vi kan bruke plassen uten tilatelse..

Ingen som har tenkt på å ha meet på parkeringa til motorfestivalen? Bare spørr om vi kan låne plassen etter at festivalen er stengt, der er det god plass og folk trenger ikke lete etter stedet..

Edit: Hvis man regner med like mye folk som metro sist år er også skedsmohallen et lite sted..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig selv jeg, det skal ikke koste noe å dra på streetmeet.. Bare sier at det hadde løst mye hvis vi hadde hatt avtale med grunneier og alt det tekniske hadde vært i orden. Noe jeg skjønner er vanskelig..

Det med at folk klager må man regne med, det er alltid noen som er misfornøyd og da sier jeg bare at de kan sette i gang noe selv, hvis de er misfornøyd med det som blir arrangert..

Ikke si noe om en spesifikk dato når du hører med steder, da risikerer vi bare at det har sperra av plassen den datoen og ødelegger muligheten for at vi kan bruke plassen uten tilatelse..

Ingen som har tenkt på å ha meet på parkeringa til motorfestivalen? Bare spørr om vi kan låne plassen etter at festivalen er stengt, der er det god plass og folk trenger ikke lete etter stedet..

Edit: Hvis man regner med like mye folk som metro sist år er også skedsmohallen et lite sted..

stor grus/gress plass som blir full av gjørme hvis det er fuktig. ellers takk for min del. der gidder ikke jeg møte opp :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stor grus/gress plass som blir full av gjørme hvis det er fuktig. ellers takk for min del. der gidder ikke jeg møte opp :p

Er grusveier da, folk trenger ikke å sladde rundt på gresset.. Bare kommer med ideer jeg. Men da skal jeg la dere styre dette selv jeg.. Vi ses!

Si ifra om dere trenger hjelp med noe, kan undersøke litt rundt om jeg finner noen bra plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er grusveier da, folk trenger ikke å sladde rundt på gresset.. Bare kommer med ideer jeg. Men da skal jeg la dere styre dette selv jeg.. Vi ses!

Si ifra om dere trenger hjelp med noe, kan undersøke litt rundt om jeg finner noen bra plasser.

Har hørt med dem, men negativt der og...

Pluss at der er mange som ikke liker gress og gruss...

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår