Gå til innhold

29 April - 19.00 - Streetmeet Skedsmohallen

Ranger emnet

Sly

Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?  

253 stemmer

1. 1. Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?

• Lørdag 8. april 2006
      37
    • Lørdag 15. april 2006
      32
    • Lørdag 22. april 2006
      51
    • Lørdag 29. april 2006
      135

Anbefalte innlegg

• Svar 735
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, når ble det? Kommer med Volvo-skrapet jeg væ :)

Haha, husker dere det siste treffet i fjor? Når den hvite BMW E30'n kjørte ut? Haha.. drita og fæl, vel..

Fikk med meg det ja.. Så sjåføren hadde drekki? Det forklarte vel hvorfor han kjørte av på ei rettstrekke.. hehe..

Er generelt sett i mot fyll og bil jeg, synes egentlig ikke alkohol hører hjemme på verken meets eller banetreff, litt synd at det har blitt en kultur i de siste årene. Gatebil er vel frontfiguren her..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol og bil hører så definitivt IKKE sammen.

Han drev jo å sladda, holdt jo på å dra med meg og 2 andre biler også.. kom på bløt asfalt, fikk ikke bremsa (låsa framhjula ellerno) også kjørte ned den skråningen.. Bare flaks han ikke krølla bilen rundt lyktestolpen der!

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol og bil hører så definitivt IKKE sammen.

Han drev jo å sladda, holdt jo på å dra med meg og 2 andre biler også.. kom på bløt asfalt, fikk ikke bremsa (låsa framhjula ellerno) også kjørte ned den skråningen.. Bare flaks han ikke krølla bilen rundt lyktestolpen der!

Stemmer det, han sladda rundt alle bilene og skulle kutte inn på baksiden der, men endte opp med låste fremhjul og rett i grøfta.. Fronten lå igjen når han dro så jeg.. Mulig han hente den etterpå, dro like etter..:shake

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller opp i ny bilen jg da.Og muligens med nye sommerhjula..

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=2340

Etter det jeg har fått høre, så kommer det flere fra Kongsberg.!!

For dem som er interessert, så blir det felles avreise fra Becker`n kl 16.00..

Håper at flest mulig fra Kongsberg blir med...

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår