Gå til innhold

29 April - 19.00 - Streetmeet Skedsmohallen

Ranger emnet

Sly

Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?  

253 stemmer

1. 1. Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?

• Lørdag 8. april 2006
      37
    • Lørdag 15. april 2006
      32
    • Lørdag 22. april 2006
      51
    • Lørdag 29. april 2006
      135

Anbefalte innlegg

jeg blir så provosert jeg.. jeg vet om ca mange folk som burde levere inn ballene sien, for dem er ikke verdig av dem... der står det 6 politimen og sier at dem skal gi dere bot, også drar alle.. jeg bare fatter det ikke.. hvor dumme går det ann og bli liksom.. vist dere har betalt for og stå et sted så kan vel faen meg ikke politiet bøtlegge dere for og ikke kunne stå der.. hvor tøffler går det ann og bli.. jeg gir faen meg hele norges bil folk snart opp.. er det ingen som kan norsk lov eller.? politiet kan ikke gjøre som de vill. er det noen som får det inn i hodet snart eller.? POLITIET hater bilfolk, og tilater vi det.???? Ehh ja tydelig vis.. og jeg fatter ikke hvorfor.. det hjelper ikke at jeg og 5 kompiser står igjen mens alle løper med halen i mellon beina.. og ikke kom med at politiet bare gjør jobben sin.. hat meg for det jeg sier, men dem som hater meg for det, kan bare gjøre det, er jo ingen her som tørr og gjøre noe med det uansett.. lite med baller i bygda her sier bare jeg.. gleder meg til og høre noe svar på dette;) alle er så store i kjeften på nettet her, men så kommer det til virklighet så løper mange. dette gjelder ikke alle, men det gjedler mange. og det finner flere skrive feil fra der det kom i fra.. så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 735
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er det som har skjed nå a Christian? Og hvor ble det av deg? Titta etter deg på Metro men så deg ikke. Fikk du ferdig BMW'n foresten?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg måtte hvertfall snu meg når jeg hørte du ga på bortover mot maxi:) Flytta seg greit den he he. Kjørte du på prøveskilter?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg/vi (tre 3er-Golfer) var rundt om kring..

Skedsmohallen, Hellerud (ikke inne), Varemessa (alle stakk når vi kom pga politiet), Shell ettellerannet sted, Strømmen Storsenter ellerno (mulig det er Metro?), Statoil Kjeller, Shell Strømmen.. :)

Begynte dårlig, men tok seg litt opp..

Det beste var jo at hu dama fra Motorfestivalen ikke likte at vi hadde snakka negativt om Hellerud-arrangementet her på forumet.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg måtte hvertfall snu meg når jeg hørte du ga på bortover mot maxi:) Flytta seg greit den he he. Kjørte du på prøveskilter?

Ja, jobben har prøveskilter...

Så jeg kjørte på det..

Ser detta kjent ut?

dsc002702fx.jpg

Detta var før jeg parkerte den for kvelden

Den går greit, og den er ikke mappa ennå.. kun justert på måfå

Golf mk1 16vT

Ringopel 16vT

124 te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja det var den. Hørte dare ett vræl jeg og en snurre som jobbet hurtig og når jeg snudde meg så jeg bare rompa på bilen i stor fart nedover gata:thumb

I stallen pr dags dato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er en morsom bil ja, sikkert flere som fikk den med seg (håper jeg)

Har skrudd som en gud i flere dager for å få den klar, skal på rudskogen til tirsdag hvis været er bra... det gleder jeg meg til;)

Kaster ut ett bilde til jeg.. morro når man får respons på bilen...

dsc002367pu.jpg

Golf mk1 16vT

Ringopel 16vT

124 te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir så provosert jeg.. jeg vet om ca mange folk som burde levere inn ballene sien, for dem er ikke verdig av dem... der står det 6 politimen og sier at dem skal gi dere bot, .................

Hvor snakker du om?

Varemessa?

Isåfall er det privat parkeringsplass og vi har ikke en dritt å si.

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stakk hjem etter politiet jagde oss fra metro, men så møtte jeg på en venninne i Oslo som gjerne ville si se litt av "råne kulturen" så tok jeg turen tilbake til lillestrøm, var innom skedsmohallen, varemessa og metro før jeg endte opp på hellerud, når jeg kom dit var klokka rundt 23:30 og da var det gratis inngang og det så ganske bra ut, var ikke mere enn 50 biler der kanskje, men det var burning og mye folk.

Tok en prat med politiet og de synes det var teit at det hadde vært inngangspenger for og komme inn på hellerud fordi de vil jo heller at vi skal samles et lovlig sted enn at de må jage oss vekk fra overalt, forklaringen på hvorfor vi ikke kan være på skedsmohallen eller metro er visst naboer som klager, men på hellerudsletta er det ingen naboer i nærheten..

De så gjennom fingrene på burning så lenge det ikke skjedde mens det sto noen rett foran bilene etc, de tillot ikke piruetter osv da for det kunne være farlig.

Men mitt intrykk av hellerudsletta var bra 2. gang jeg var der, sånn etter det ikke kostet penger lenger...

Ble smelt 1 dekk på en volvo :P

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor snakker du om?

Varemessa?

Isåfall er det privat parkeringsplass og vi har ikke en dritt å si.

Helt riktig, både metro, varemessa i lillestrøm, ikea furuset og Hellerud er private parkeringsplasser. Blir litt det samma som om noen parkerte i garasjen din og du bare skulle godta det. Er ikke alle som liker folk som bare tar seg til rette. Derfor synes jeg motorfestivalen hadde et bra iniativ som holdt oppe for folk..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår