Gå til innhold

29 April - 19.00 - Streetmeet Skedsmohallen

Ranger emnet

Sly

Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?  

253 stemmer

1. 1. Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?

• Lørdag 8. april 2006
      37
    • Lørdag 15. april 2006
      32
    • Lørdag 22. april 2006
      51
    • Lørdag 29. april 2006
      135

Anbefalte innlegg

Hør med politiet ja, gjør jo egentlig ikke så mye syns jeg at politiet er tilstede så det ikke blir helt texas der. Så lenge de ikke kaster oss bort eller går rundt og finner flisespikkerier på biler eks: feil farge på tåkelys, neon lys og den slags...

Tror egentlig ikke de har så mye å si så lenge vi står parkert...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 735
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns også det er greit igrunn at politiet er der, så lenge de ikke er så jævli pirkete. Om vi oppfører oss, så tipper jeg de oppfører seg.

Og om de slår ned på de som burner mellom bilene, så værsågod for min del. Når folk begynner å burne på glasskår så det flyr 20 meter i lufta, så kan de for min del reise et annet sted å leke (ja, det skjedde i høst en gang)..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det er greit igrunn at politiet er der, så lenge de ikke er så jævli pirkete. Om vi oppfører oss, så tipper jeg de oppfører seg.

Og om de slår ned på de som burner mellom bilene, så værsågod for min del. Når folk begynner å burne på glasskår så det flyr 20 meter i lufta, så kan de for min del reise et annet sted å leke (ja, det skjedde i høst en gang)..

Må si meg helt enig der...

Bedre å ha loven med seg, enn mot seg...

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringen ved Plantasjen (ved E6) ble foreslått på VACN-forumet..

Skal visstnok romme 200 biler..

Men kan vente og høre hva politiet sier, kan jo bli morsomt å se.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romerike Politidistrikt ønsker postadressen min for å sende svar,

så regnet nesten med et salgs avslag eller noe om at de ikke tilater det

eller noe sånt...

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at vi prøver å få til et sosialt treff med mange fete biler og masse folk og at vi driter i å burne denne gangen. Det å ha et par politibiler der som ser litt gjennom fingrene på "pynt" vil jeg også påstå er en god idè. Jeg vet at det er mange her som kommer på treff bare for å leke, men i så fall kan vi vel ta et treff for alle oss andre?

Dessuten tror jeg at vi bør snakke med politiet FØRST slik at de eventuelt kunne støtte oss i en eventuell søknad og si at de stiller med en eller to biler for å holde oss i tøylene. Selv om jeg tviler på at politiet gidder å bruke resurser på oss så kan vi jo spørre. Det blir jo treff et eller annet sted uansett :P

Bedre å ha politiet med oss enn mot oss som en eller annen sa (sorry at jeg ikke gidder å sitere :P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at vi prøver å få til et sosialt treff med mange fete biler og masse folk og at vi driter i å burne denne gangen. Det å ha et par politibiler der som ser litt gjennom fingrene på "pynt" vil jeg også påstå er en god idè. Jeg vet at det er mange her som kommer på treff bare for å leke, men i så fall kan vi vel ta et treff for alle oss andre?

Dessuten tror jeg at vi bør snakke med politiet FØRST slik at de eventuelt kunne støtte oss i en eventuell søknad og si at de stiller med en eller to biler for å holde oss i tøylene. Selv om jeg tviler på at politiet gidder å bruke resurser på oss så kan vi jo spørre. Det blir jo treff et eller annet sted uansett :P

Bedre å ha politiet med oss enn mot oss som en eller annen sa (sorry at jeg ikke gidder å sitere :P

Var nok jeg som sa det - venter på svar fra politiet...

Får jeg negativt svar tar jeg meg turen til et eller annet politikammer og snakker med dem - en liten diskusjon for og se om det får oss noe lengre...

Venter forresten også svar fra exporama ang å stå ved hellerudsletta..

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igrunn litt latterlig.

Om vi nå får svar at de ikke har resurser til å stille opp, så skal jeg vedde bilen min på at dem dukker opp allikevel med et par biler om vi arrangerer "ulovlig".. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igrunn litt latterlig.

Om vi nå får svar at de ikke har resurser til å stille opp, så skal jeg vedde bilen min på at dem dukker opp allikevel med et par biler om vi arrangerer "ulovlig".. :P

Det er nettopp det - uansett lov eller ikke så må du bruke ressurser på oss - så da kan de heller bare godta det, gjøre det lovlig med oss og bruke en eller to biler på det...

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sier vel ting på nettet som dem ikke står for..

Selv tror jeg ikke jeg har noe å være redd for (enda), så jeg hadde ikke reist om politiet hadde kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår