Gå til innhold

Forhandler tilbakebetaler ikke pengene mine!

Ranger emnet

Woodbeach

Anbefalte innlegg

Woodbeach : har du ringt andreas selv?

jeg kjenner begge gutta, og dette her høres vannvittig ut! jeg har selv handlet en del av de, og har alltid fått det jeg har betalt for.

Hva er det du har bestilt, betalt men ikke fått?

Gi meg litt info så skal jeg prate med Andreas.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forøvrig er dette et eksempel på en tråd andre firmaer i bransjen burde holde seg milevis unna foreløpig, det er kun fremlagt påstander fra én part i saken, som det er vanskelig for andre å verifisere for øyeblikket.

Saken kan ha andre/flere sider enn det som er oppgitt, og at konkurrende firmaer hiver seg frampå og tilbyr økonomisk støtte/erstatning på nåværende tidspunkt er svært utidig og meget upassende.

Regner forøvrig med at hr. Woodbeach ser at dette hverken er ment rettet mot han personlig, eller som noen kommentar til riktigheten av hans krav mot raaudio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woodbeach : har du ringt andreas selv?

jeg kjenner begge gutta, og dette her høres vannvittig ut! jeg har selv handlet en del av de, og har alltid fått det jeg har betalt for.

Hva er det du har bestilt, betalt men ikke fått?

Gi meg litt info så skal jeg prate med Andreas.

Mvh Erik

Kjenner/Kjente begge gutta godt jeg... men det var før dette.

Har handlet mye der, og de har ALDRI vært flinke til å levere i tide...

Jeg hadde også ditt synspunkt i en lignende sak med en viss russebil i vår, og da forsvarte jeg de, for de virket ganske seriøse...men sannheten viste seg å være en HELT annen...

Andreas er det ikke mye håp i å ringe, for som de begge sier så "har ikke andreas noe med dette å gjøre, og skal ikke klandres for noe av dette". Han er nemlig kun innleid som selger, og er dermed ikke en del av firmaet.

Alt dette syns jeg høres ut som REIN Oksemøkk!

Når de lover og lover og aldri holder det, så ser de fleste seg lei etterhvert...jeg har nok vært en av de MEST tålmodige kundene de har hatt. Jeg kjøpte og betalte en opti 2000D der i januar februar, og den kom 6 MÅNEDER etter jeg betalte..

Det KAN bare ikke være tilfeldig...så nå har jeg sett meg lei, og vil ha tilbake pengene mine...om dette går på bekostning av kontakten jeg hadde med Andreas, får det bare bli sånn. Jeg misliker STERKT å bli behandlet slik!

Det jeg ikke forstår, er hvorfor betaler de ikke bare enkelt og greit pengene tilbake, så de slipper denne dårlige omtalen??

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er dette et eksempel på en tråd andre firmaer i bransjen burde holde seg milevis unna foreløpig, det er kun fremlagt påstander fra én part i saken, som det er vanskelig for andre å verifisere for øyeblikket.

Saken kan ha andre/flere sider enn det som er oppgitt, og at konkurrende firmaer hiver seg frampå og tilbyr økonomisk støtte/erstatning på nåværende tidspunkt er svært utidig og meget upassende.

Regner forøvrig med at hr. Woodbeach ser at dette hverken er ment rettet mot han personlig, eller som noen kommentar til riktigheten av hans krav mot raaudio.

Null problem ;) Og om bare Roy eller Andreas hadde turt å stille opp i denne tråden, hadde jeg blitt sjeleglad! De må jo mases på for å gi lyd fra seg.. :S

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en sak har Alltid 2 sider...ikke det at jeg misstror woodbeach her men før noen hopper til noen konkluksjoner her vil jeg annbefale Woodbeach å gå lovens vei med dette først.

er sikker på at dette lar seg løse,men en ting er sikkert RA-audio har fått negativ omtale så det holder inntil noen bevis foreligger.

at enkelte benytter muligheten til å promotere seg selv og sitt firma synns jeg heller ikke noe om.

mitt råd er kontakt politi/forbruker-råd og se hvilke lovlig skritt du kan gå for,å benytte et forum som et pressmiddel mot et firma er absolutt siste skritt spør du meg+at det er liten sannsylighet at dette vil føre frem til noe som helst.

håper det ordner sg for deg woodbeach

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei woodbeach

vet ikke om du så det før raaudio forumet gikk ned igjen, men jeg mener at Roy skreiv at han hadde overført penger til deg på fredag, hvis jeg ikke husker helt feil... Men det er jo bare å sjekke kontoen din i dag eller i morra, så finner vi ut om det virkelig har blitt gjort.

Det er synd soundpressure/Raaudio råtner så sinnsykt, for de hadde masse bra varer, hvertfall i begynnelsen da de hadde Tru og Cerwin. vi får se hva som skjer med dem nå som de ikke har Cerwin, og kanskje mister carver også...

Hilsen Dani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei woodbeach

vet ikke om du så det før raaudio forumet gikk ned igjen, men jeg mener at Roy skreiv at han hadde overført penger til deg på fredag, hvis jeg ikke husker helt feil... Men det er jo bare å sjekke kontoen din i dag eller i morra, så finner vi ut om det virkelig har blitt gjort.

Det er synd soundpressure/Raaudio råtner så sinnsykt, for de hadde masse bra varer, hvertfall i begynnelsen da de hadde Tru og Cerwin. vi får se hva som skjer med dem nå som de ikke har Cerwin, og kanskje mister carver også...

Hilsen Dani

Jeg så det ikke, men Samejon så det og ringte og sa i fra om det i går. Jeg var borte på middag da han ringte, og innen jeg kom hjem og fikk sjekka forumet, var det lagt ned...

Har sjekka nettbanken i dag, og det er ikke noe penger der enda...

Men dette har han lovt flere ganger før...så tviler på at han har gjort det...

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva er det du ikke har fått da? men betalt?

forskudsbetaling er dumt spør du meg! samma hvem det er..

Mvh Erik

Det hele er snakk om en Stroker PRO 15, som jeg har betalt 7000NOK for...

Men jeg har gjort dem ganske klare over at det eneste jeg ønsker nå, er pengene tilbake...Vil ikke ha strokeren...

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo blitt gjort før i TLAudio sin sak.

Men det vil jo selvsagt ha sine reklame attributter også. Men såfremt det ikke er noen stoore haker. slå til :)

Jeg hadde absolutt INGEN problemer med å motta "spons" / hjelp fra firmaer her på forumet.

Det har bare vært hyggelig.:)

Om de bare ønsker at du snakker varmt om firmaet, og eventuellt setter et klistremerke på bilen, gjør vel ikke det noe?

SLÅ TIL! :dj

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller ikke det er galt av "firmaer" å tilby seg å hjelpe fplk som har problemer! All ære til MEGABILLIG som tilbyr seg å gidde å hjelpe den vanelig mann i gata. Enten Woodbeach godtar hjelpen eller ikke har de hvertfall fått ett + i boka mi :thumb

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er firmaer som dette, Megabillig i dette tilfelle og Musical Transparancy + Lyd I Bil/Audioteam i mitt tilfelle, som er med å virkelig styrke troen på ærlige folk innen denne bransjen!

Vi ser jo at fler og fler blir fristet til å handle på diverse utenlandske internett shop's, og det kan jo være grunnet dårlig erfaring med norske selskaper etc.

Jeg mener det er VIKTIG å handle innen Norge, samt at man får bedre service og oppfølging på den måten.

Det aller beste er å handle i en butikk som man må gå til, for da vet man hvor man går for å klage eller få hjelp.

Da vet man også adressen, og slipper å lete opp ene "fake" adresse etter den andre..

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei bare flott at firma bryr seg men i dette tilfellet mener jeg at andre firma burde holde seg for god til å benytte seg av andres ulykke for å promotere seg selv..

at MB er villig til å delsponse woodbeach er jo kjempeflott og all kreditt for det men dette burde gjøres utenom denne tråden der det etter mitt syn ser ut som det er om og gjøre å sverte RA-Audio mest mulig uten at de kan forsvare seg...

nå går det rykter om at betaling er underveis...så da får tiden vise vettu.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker mekelig dette her..men gjør som meg, jeg betaler altid på forskudd og gjør så godt jeg kan for å være god kunde, men maser å spør sikkert en del mer enn vanlig..men om jeg ikke får mine varer/det jeg betaler for, så får gutte telefon fra advokaten så ser du penga/varer/service kommer fort som f! nesten skremmende hvor mange firmaer som dårlig butikk!!

(må si at autocustom/fleisher/anders- vetta hoen hvem jeg skla skylde på) som jeg kjøpte earthquake fra behandla meg eksemplarisk! slik e kunde bør bli behandla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider