endorfun Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 smartforum.no er tilgjengelig fra og med kl 12:00 19.11.2005, altså nå!! Håper folk setter pris på arbeidet som er lagt inn i dette, og vil være med på å gjøre det til noe stort. En egen smartklubb for norge er også under oppretting, mer info om dette kommer senere. Dersom det er noe dere lurer på, post det gjerne i denne tråden, eller send meg en PM på smartforum.no Siden forumet fortsatt er i sin spede barndom er det fortsatt mulig at det kan bli noen endringer. Takk til Tintman , som har sponset dette prosjektet. Når det er sagt ønsker jeg alle velkommen til smartforum.no cheers mvh -endorfun- site admin Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Tenkte jeg skulle nevne det her også, for å unngå misforståelser. Siden jeg heter endorfun på smartforum.no, har en av moderatorene fått endret navnet mitt her også :) PS: Jeg forventer nå at alle kjøper seg en fettstift e.l og tagger smartforum.no på ruta til alle smartbilene de ser :thumb Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poztmanpat Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Tenkte jeg skulle nevne det her også, for å unngå misforståelser. Siden jeg heter endorfun på smartforum.no, har en av moderatorene fått endret navnet mitt her også :) PS: Jeg forventer nå at alle kjøper seg en fettstift e.l og tagger smartforum.no på ruta til alle smartbilene de ser :thumb hehe høres ut som en bra plan :D Siter Poztmanpat BRABUS - Got to love it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg