Gå til innhold

sørmo`n:bmw M3 E30 prosjekt volvomotor S80 T6

Ranger emnet

sørmo`n

Anbefalte innlegg

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Øh, 960/S80 har da aldri kommet med noen 4-trinns kasse...

Men altså, hva slags motor skal du bruke? Du skriver S80T6 i topic, men all snakk i selve tråden er jo om den 960-6ern.. B6034FS eller hva den heter?

han tenker da på en m45, enkelte vil ikke få inn i huet at volvo faktisk har forandra seg noe sykt siden 1980.. ser du har overdrive forresten :bump er vel en m90 som sto på motorn når motorn var i 960en.. :boxing

eier for øyeblikket 2x:P en svart bmw 525i e34 å en toyota carina 2:P

Panasonic cq-8301n spiller, alpine ivx-c806r spiller

Alpine Type r 12", helix a4 12"

polk momo høytalere

Power-Acoustik gothic 1600, og lanzar heritage 2400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
noe updates?:)
d går tregt....mn venter på råder,,eneste som manlger av deler til motor:)har ikke fått isolert færdi garasjn enda så d e så kaaaaaalt å hold på:(mn ska ha biln ut t inderøya iløpe av nån daga så da bli d nån nye bilda:)forhåpentligvis m motor;)har fått avtale på mega rått bur nu av (jokke`n):)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste ikke så nøye gjennom de siste postene anngående girkasse bruk.

Valget skulle gå på en tremec???ell??manuel ??..automat..???

Kan noen forklare hva en tremec kasse er??jeg er ikke helt vovlo ell hva det er for noe??er ikke en girkassespsial så hadde vært fint og lært hva det var slags type kasse???:)

pen v70:) åssen type motor

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste ikke så nøye gjennom de siste postene anngående girkasse bruk.

Valget skulle gå på en tremec???ell??manuel ??..automat..???

Kan noen forklare hva en tremec kasse er??jeg er ikke helt vovlo ell hva det er for noe??er ikke en girkassespsial så hadde vært fint og lært hva det var slags type kasse???:)

pen v70:) åssen type motor

Hei du,dn kassa er samme som VS å KRB å de kjører md,har egentli ikke noe mye mer info om dn:)blir 5 trinns manuell på meg:)v70n er bare lat,er 2.0 s....plan er å bygge om til awd å div småting:)mn m3`n er første pri:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja VS(vidar strand) kjørte vel med en m5 kasse litt oppgradert men den holdt ikke.hehe.jeg veit ikke hva han bruker nå.men jeg tror den kassa han har er byggd av RATS.men vil ikke si noe sikkert.

en lat 2.0 ja hehe :) awd og greier hørtes ut som en morsom famile bil :)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du,dn kassa er samme som VS å KRB å de kjører md,har egentli ikke noe mye mer info om dn:)blir 5 trinns manuell på meg:)v70n er bare lat,er 2.0 s....plan er å bygge om til awd å div småting:)mn m3`n er første pri:)

Har ikke du en manta eller 2 da?

Kansje no slektnimg av deg det som driver på med opel?

Rekord 3.0 24V

4stk.senator 3.0E selges i deler

tlf 41643425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du en manta eller 2 da?

Kansje no slektnimg av deg det som driver på med opel?

d er broren min som er opel gal:)han har 2stk manta ja,han holder på for fullt å skal ha klar bil til vår treffe vårt dn 22 april.han har starta http://www.norskturboimport.no

knall pris på råder å slikt til opel + flere biler,rådesett til opel calibra 2.0 16v ligger på 4500kr m arp studs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider