Schnellfahrer17 Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hei. Gå inn på linken og stem på hvor du vil at det skal etableres et nytt nasjonalt motorsportsenter. http://www.spjeldnes-racing.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hordan får du til å ha 0 innlegg når du har skrevet innlegget oppenfor?? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hordan får du til å ha 0 innlegg når du har skrevet innlegget oppenfor?? Ser ikke ut til at postcounten oppdaterer seg når man poster nye innlegg i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hordan får du til å ha 0 innlegg når du har skrevet innlegget oppenfor?? det samme lurte jeg på i carspotting. da fikk jeg dette i svar innlegg i Off-topic, Carspotting, photoshop og bilspill teller ikke på postcounten. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 innlegg i Off-topic, Carspotting, photoshop og bilspill teller ikke på postcounten. Skjønner hvorfor "off-topic" ikke teller iallefall. Da slipper man postwhores. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 men faen heller da .. vi trenger ikke enda en på østlandet .. Eggemoen er bortkastet .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 ei, jeg stemte for utbygging av rudskogen. området rundt der er SÅ velegnet til banebruk, med litt bakker og sånn, samt det kan lages naturlige tribuner etc. så folk kan sitte der. da slipper man å bruke unødig mye penger på å lage åskammer o.l, samt kunstige tribuner.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 ja .. er perfekt med en bane med noen bratte bakker så alle med hondaer skjønner at man må ha dreimoment i norge :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Våler.. ja takk.. rett og slett fordi norsk trafikksenter ligger der.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 ja .. er perfekt med en bane med noen bratte bakker så alle med hondaer skjønner at man må ha dreimoment i norge :P ja perfekt med bratte bakker... vi kan jo teste... din 1.8l mot min 1.8l opp en bakke ;) se hvem som kommer først opp og med størst hastighet ;) honda har turtall, bmw har dreimoment og vekt... jeg får høyere topphastighet i bakker her hjemme med integran enn med 325'ene jeg har hatt... rart med tanke på at da bmw'ene var 2.5l og integran 1.8 =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 jeg har 1,9liter ... desuten hvem har sagt at den har dreimoment .. (faktisk hadde min gamlebil en DEL mer .. men jeg har ikke Bimmern for å kjøre fort.. jeg bruker den som pendler bil.. lær dere at det er en forskjelt på bruksområdene) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 stay on topic, guys! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg