Gå til innhold

Minn Audi A6

Ranger emnet

Jfreak

Anbefalte innlegg

Eg må bare si en ting. Det er for lite Audi a6'er her med noe anlegg i, så det vil eg gjøre noe med.

Mitt anlegg består av:

Spiller: Pioneer DEH - p8600mp

Front: Focal 130v slim

Bak: Focal 100v slim

Sub: Dynabel Dy9410

Forsterker sub: Dynabel BF1702

Forsterker front/bak : Dynabel BF0804

5_1093723020.3.jpg

har_du_sett.3.jpg

endelig.3.jpg

litt_glasfiber_blir_bra.3.jpg

1.3.jpg

3.3.jpg

4.3.jpg

valg3.4.jpg

valg4.3.jpg

valg5.3.jpg

valg6.3.jpg

spiller.3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sfh skrev:
ser jo bra ut.

men ikke for å spørre dumt...-hvorfor støpe en kasse som er firkanta...?

er jo enklere å bygge det i spon/mdf...?

mvh, stig

hehe. tenkt på akkurat det samme. kanskje han liker unødvendig glassfiber? babyhmm?

Jeg har lært meg en ting og det er, minst mulig glassfiber.

Men for al del. det ser dritbra ut! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har faktisk gjort det sånn med tanke på vekt, å så var det ganske så vanskelig å få tak i MDF her som eg kommer i fra!

Takk for gode tilbakemeldinger!

hc_TK skrev:
hehe. tenkt på akkurat det samme. kanskje han liker unødvendig glassfiber? babyhmm?

Jeg har lært meg en ting og det er, minst mulig glassfiber.

Men for al del. det ser dritbra ut! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med saken så snart er det en C4 6 serie til med anlegg i:) Godt du ligger forran meg så når jeg møter problemer vet jeg hvem jeg skal "syte" og henvenne meg til for råd :thumb

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt i startgropa jeg og driver å finner ut hva jeg vil ha inn i bilen i første omgang så får jeg finne ut div størelser og monterings utfordringer etter hvert. Men før eller siden får jeg garantert problemer med ett eller annet :hammer og da skal jeg skrike ut :thumb

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hey nice A6..

Viser til pm du sendte meg.

Øyelokk ja, det kan bli bra det.

Har du jobbet med glassfiber før? Husk rikig utstyr det er viktig.

Først masker er du HELE fronten, vil ikke søle polyseter på lakken. Legg på maskerings tape på lyktene. over hele lyktene. så legger du litt alufolie oppå der igjenn, det gjorde ikke jeg, men det er sikrere mot å søle på lykten.

Legg på ca 2 lag med fiber, ikke mere, for da blir den fortykk, jeg la på 3 lag og måtte pusse masse. la det så tørke.

Når det er tørt er det bare å dra det av. Fjærn all maskeringen igjenn, så tar du tape (helst i bilen farge) og legger på lykten for å se hvordan du vil ha øyelokkene, da kan du prøve deg fram og se hva som ser bra ut.

Når du vet hvordan du vil ha det, så Skjærer du det ut, jeg brukte stikksag med et fint blad. det er tilnærmet umulig å få de 100% like, men med tolmodighet og litt måling blir de nesten like.

Når du har skjært de ut så må du pusse, først pusser jeg på glassfiberen og så legger jeg på sparkerl, føst litt fint papis, så finere og finere, nåa du har grunnet, våtsliper du, så er det bare å lakere.

Mie lister er festet med lim, det er noe sån marina lim.

Håper dette har hjulpet litt, men er det noe jeg ikke har klart å forklare eller jeg er dårlig til å forklare, så spørr meg, og jeg prøver på nytt.

Fins ikke dårlig sørsmål, bnare dårlig svar. he he.

Lykke til med øyelokkene, legg ut masse bilder, og del dine erfaringer med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider