olehenri Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Nok en gang jobbet på hamar, å da ser jeg selvsagt no fete biler.. hehe.. Var på tur fra ilseng da jeg så det kom en lav bil i ganske så grei hastighet kjørende i mitt kjørefelt forbi en annen en, det var enten en ferrari, lambo eller di tomaso, lavt, gult, brei, Syk lyd.. 2 sekunder etterpå kommer snuten i grei hastighet også.. Inne i sentrum så jeg en ganske så pen styla civic, lilla, som sto uta for Pizza Driver fredags og lørdags kveld.. En gul bmw e30(m3??) som drev å lå brei i rundkjøringa ved statoil en del ganger Rød 3`r golf (vr6?) med turbo som hørtes ut til å gå brukbart.. En strøken rød ascona/kadett av no slag som også så ut til å gå brukbart.. en spygrønn corolla som drev å kappkjørte med en anna kar.. artig syn :D Digger å jobbe på hamar, ser alltid mye fett:D noen som vet noe om de bilene?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Var på tur fra ilseng da jeg så det kom en lav bil i ganske så grei hastighet kjørende i mitt kjørefelt forbi en annen en, det var enten en ferrari, lambo eller di tomaso, lavt, gult, brei, Syk lyd.. 2 sekunder etterpå kommer snuten i grei hastighet også.. vet at det går en DeTomaso Pantera rundt i hamarområdet. gul og RÅ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 stemmer det vettu. vis jeg husker riktig så er det en far og sønn som har den de har også et par tre porsher, en ferrari, en formel 3 bil, og et par tre andre gromme biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 den asconaen er det 200hk i og den er rally rigga. vis det er den jeg tror det er da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 å den såkalte vr6 er en 2L 16v med turbo å over 200hk :pimp Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Og den gule lave breie var nok DeTomason ja.. og den røde ascona/kadetten var vel ratt Bjørn Erik? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Og den gule lave breie var nok DeTomason ja.. og den røde ascona/kadetten var vel ratt Bjørn Erik? En fra løten som eier den nå ;) lenge siden bjørn erik hadde den.. eller vertfal et halvt år da. Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 den holder til i løten nå ja. det gjør forresten den gule saken og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 En fra løten som eier den nå ;) lenge siden bjørn erik hadde den.. eller vertfal et halvt år da. ok.. vakke klar over at Bjørn Erik hadde kvitta seg med den.. men det var vel den? hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Tror ikke dere mener samme bil/Bjørn Erik.. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hehe.. meget mulig.. du vet hvem jeg mener Ronny? men bilen hans var kanskje ikke helt vanlig rød.. mer orange? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 er vel kansje 2 asconar som er ganske like i området? vis jeg ikke husker helt galt? Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 den som går i løten nå er det i alle fall bur, racing stoler, og hjelmkasser i. den er rød. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 da er det vel tre forskellige biler som er nevnt her da ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Denne røde asconaen skal vist gå ganske greit da....... Sitter jo en 2,2i i den så da bør den nok gå greit...... Men man skulle ikke tro at den går så fælt siden jeg synes selv at den er for dempa når det gjelder lyd........... Vis ikke jeg tar grundig feil så er den gule sports bilen bygd av en i Furnes faktisk...... Går som et uvær faktisk........ Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg