Gå til innhold

Daihatsu Charade 1.3i stjålet!

Ranger emnet

TimmY

Anbefalte innlegg

Hei!

Bilen til Mamma ble blitt stjålet sent natt til søndag i Oslo Området.

Hvis noen har sett en gråblå Daihatsu Charade 1.3i i oslo området rundt 1 tiden natt til søndag, kanskje med knust side vindu eller med "vridde" dørlåser ta kontakt på dette Nr. 99418397

Registrerings nr : DH:17239

Dette er kanskje ikke den råeste bilen på markedet men jeg håper dere tar denne posten særiøst.

Kom også gjerne med forslag til og gjøre denne posten bedre.

Takk for alle svar Mvh Tim

Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig triste greier da Tim, hvertfall for moren din. Håper bilen blir funnet igjen, selv om sjansene for det er småe, men allikevel...sjansen er fortsatt til stede!

Skal prøve å finne noen bilder av bilen jeg, så det er lettere å "få et bilde av den"... :thumb

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Mann cheers

Det værste er at Onkel ikke gidder eller har resursser til og lete etter bilen.

Det blir nok til at vi får bilens listepris i fanget. Noe som suger jævlig i og med at bilens driftsverdi er mye mer verdt en listeprisen :(

Må være en stakkars sjæl som stjal denne bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Bumpinga.

Mammas Lommebok har blitt funnet i Christieparken. (ikke sikker på hvordan dette staves) Hvis noen har sett noen som har dumpet en lommebok i denne parken sånn ca. kl.01:00 natt til søndag, ta kontakt på 99418397 Den lå i hanskerommet.Det rare er at bare cash og førerkortet mangler. Hvorfor vil noen ha førerkortet til mamma? Jeg har et svært balltree, Luftgevær,hockey kølle titanuim btw! samt en masse gjenstander som kan gjøre fryktelig vondt. Nå vet du det du som har stjålet denne bilen og tatt førerkortet! Dø skal du din jævel!

(takk til deg som fant lommeboken! Du fortjener et bedre liv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig triste greier da Tim, hvertfall for moren din. Håper bilen blir funnet igjen, selv om sjansene for det er småe, men allikevel...sjansen er fortsatt til stede!

Skal prøve å finne noen bilder av bilen jeg, så det er lettere å "få et bilde av den"... :thumb

Virker ikke som at at sjansene for at denne bilen dukker opp igjen er små vel..? Tviler på at dette er en bil som blir sendt til utlandet, eller slaka for deler.. Er vel typisk tyveri utført av narkomane eller andre idioter som trenger bil.. blir vel kjørt rundt med til de ikke gidder lenger, eller politiet finner bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som at at sjansene for at denne bilen dukker opp igjen er små vel..? Tviler på at dette er en bil som blir sendt til utlandet, eller slaka for deler.. Er vel typisk tyveri utført av narkomane eller andre idioter som trenger bil.. blir vel kjørt rundt med til de ikke gidder lenger, eller politiet finner bilen..

Du har vel kanskje rett håper jeg :)

Vi får se... jeg kommer til og poste "nyheter" fremover :D

Takk for svaret cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal finnes, bankes og slås ihjel!!! Stjele en Charade? Makan!!!

Jeg har faktisk lurt på om noen i det hele tatt gidder å stjele disse bilene, nå har jeg visst funnet svaret! Min starter heldigvis ikke for tiden. Eller, den starter, men tar fyr hvis noen kjører den. Hihi.

Lykke til med å finne igjen bilen, er jo egentlig en artig liten tass...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig artig liten tass :D

Ja, var like før jeg selv ikke trodde at det kunne være mulig at noen kunne tenke seg og stjele en charade.(hoff, mange ord)

Å drepe en sånn person er som et nådedrap.

Btw. hvis du vil ha tøff lyd i Charaden din trenger du et åpent K&N Filter.

Utrolig hva slags lyd denne bilen klarer og utstøte med et slikt filter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem faen er det som stikker av med en daihatsu charade!!!??

Jeg savner den lille rakkern!! :(

Håper den snart er tilbake.Jeg blir så jævlig forbanna når jeg tenker på den jævelen som sitter og besudler bilen til mamma...Får vi den tilbake må den til vask as!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem faen er det som stikker av med en daihatsu charade!!!??

Jeg savner den lille rakkern!! :(

Håper den snart er tilbake.Jeg blir så jævlig forbanna når jeg tenker på den jævelen som sitter og besudler bilen til mamma...Får vi den tilbake må den til vask as!!

Og Onkel_P gjør jobben sin, ser jeg? Vi får dra bort i politihuset, ta med min Charade, la Sjef-purk kjøre den, og se hva dem sier... Enten digger de bilen, eller så :assman

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en lys blåaktig en på lodalen...kjørte bak den..1,3..ingen knuste ruter, men låsenpå førerdøra var litt skeiv..kjørte bak den..han svingte til venstre..jeg kjørte frem..hmm..husker ikke reg.nr..var 4dørs..igår kveld rundt 21tiden..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! den er blågrå aktig!

Du husker ikke om regNr var: DH:17239

Men Lodalen, hvor i Norge er det? Unnskyld dårlige geografi kunskaper!

I bakruta skal man kunne se rester av et " L " merke. Når jeg øvelseskjørte lagde vi L'en med et A5 eller A4 ark!

Bilen har eller hadde? bombrikke (kanskje tatt av)

Eksos stussen sitter litt skeivt og er Kromma.

Takk for svaret wicky124! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...lodalen er ved tøyen...grønnland..ensjø..see?husker ikke reg nr men var noe med D iallefall..var det tre eller 5dørs moren din hadde?så en 3dørs med knust bakrute på vei mot gardermoen idag tidlig i 10tiden..ved olavsgård..skedsmokorset...kjørte iallefall ganske fort...om noen lurer på hvofor det bare er jeg som ser slike rare biler med defekte dører og speil er det kun siden jeg kjører 3-400km om dagen..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...lodalen er ved tøyen...grønnland..ensjø..see?husker ikke reg nr men var noe med D iallefall..var det tre eller 5dørs moren din hadde?så en 3dørs med knust bakrute på vei mot gardermoen idag tidlig i 10tiden..ved olavsgård..skedsmokorset...kjørte iallefall ganske fort...om noen lurer på hvofor det bare er jeg som ser slike rare biler med defekte dører og speil er det kun siden jeg kjører 3-400km om dagen..

hehe Ok!

Det er en 5 dørs Daihatsu Charade 1.3 EFI med 90 hester ;)

Den står på lysegråe stålfelger og nye piggfrie vinterdekk

Samma kjerre som dette! :

http://www.bilforumet.no/topic/83807-eiriksmil-daihatsu-charade-g100-cx-g100-ce/?do=findComment&comment=882522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
hehe Ok!

Det er en 5 dørs Daihatsu Charade 1.3 EFI med 90 hester ;)

Den står på lysegråe stålfelger og nye piggfrie vinterdekk

Samma kjerre som dette! :

http://www.bilforumet.no/topic/83807-eiriksmil-daihatsu-charade-g100-cx-g100-ce/?do=findComment&comment=882522

Min bil jo ;)

Har du funnet den eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider