mk2rs2000 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Har møtt på en mørk(trur jeg) grå sierra cosworth sedan et par ganger de siste ukene ved høyda. Fyren kjører med prøveskilt,ikke klistremerker,og uten frontlykter!Den høres ikke orginal ut,noen som har specs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Har sett han selv, tror jeg veit hvem det er, den er ikke gjort noe spesielt med hvis det er den jeg tror det er da... men hvor i Moss (omegn) bor du ? Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Har møtt på en mørk(trur jeg) grå sierra cosworth sedan et par ganger de siste ukene ved høyda. Fyren kjører med prøveskilt,ikke klistremerker,og uten frontlykter!Den høres ikke orginal ut,noen som har specs? Jeg kjenner han. Er ikke noe spesielt med den, bare: grønne dyser, map og eksos tror jeg. Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2rs2000 Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Riktig,er ikke gjort så veldig mye alltså. Hvor jeg bor er ikke noe jeg legger ut her,liker å ha tinga mine i fred... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg