a32 Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Jeg trenger en billig bøtte-stol / stol med god side-støtte til min nissan maxima. Det billigste jeg har kommet over er 1835,- for en ny Sparco-stol. Er det noen som vet om noen billigere stoler? Eller har noen 1 brukt? (hels i sort eller grå) Skal bare ha noe til bane-kjøring :) Skal senere ha 2 like sports-stoler med passende / bra utseende , eller har noen 2 brukte? (må være sorte eller grå, og må da ha mulighet for rygg-justering) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Står et par fete bøtte stoler i en Pajero på Høggern på Isi (rett etter kirkerudbakken). De trenger nytt trekk men sabla gode og sitte i. Ellers har dem 2 cobra stoler som er litt mere "normale". Du kan jo ringe og høre om dem er solgt. Asker og Bærum Bilopphoggeri AS Iseveien 59 - 1340 Skui Tlf. 67 13 54 10 Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg