cleanvw Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 kjøper meg min første golf i morgen..;) har blitt veldig inspirert av mange her på golf 2 forumet så..;) planen første omgang er å få en kraftigsenk, så blir d vel å få lakert den..;) forslag til farge? cheers planen er å få old school stilen helt ut;) bilen skal være clean..;) bilder kommer så fort den står på gården i morgen:D :D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 her er foresten linken til den på autodb.. der ligger d bilder sånn den står..;)http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=862889&username= Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hva er det som er so pent med old school?? skjønner ikke det der1!! :S:S:S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hva er det som er so pent med old school?? skjønner ikke det der1!! :S:S:S Så synd for deg, da. Kjøp deg en RS-fanger på tilbud, du. ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 jeg har 90fangere, men, småe fangere, blodsenk og småe felger? hva er pointe? 90fengere, store felger, og senk er tingen!! :D helst svart med sota ruter rundt om.. ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 jeg har 90fangere,90fengere, store felger, og senk er tingen!! :D helst svart med sota ruter rundt om.. ;) Fordi alle andre har gjort det hmmmmmmmmm Se her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82835 Old school er noe eget, jeg merner det har røtter i japan: Se herold school japser Derfor jeg ikke har kjøpt meg golf, jeg skal ha meg cherry old skool :thumb Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Fordi alle andre har gjort det hmmmmmmmmm Se her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82835 Old school er noe eget, jeg merner det har røtter i japan: Se herold school japser Derfor jeg ikke har kjøpt meg golf, jeg skal ha meg cherry old skool :thumb Håper ikke du er seriøs når du mener at old school er en japansk greie... Det blir det samme som å si at å snakke er en typisk svensk ting. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Fordi alle andre har gjort det hmmmmmmmmm Se her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82835 Old school er noe eget, jeg merner det har røtter i japan: Se herold school japser Derfor jeg ikke har kjøpt meg golf, jeg skal ha meg cherry old skool :thumb he, he.. japansk :) når det gjelder old skool vw ville jeg vel heler satset på den tyske/britiske vw scenen :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 jeg har 90fangere, men, småe fangere, blodsenk og småe felger? hva er pointe? 90fengere, store felger, og senk er tingen!! :D helst svart med sota ruter rundt om.. ;) Fordi det ser så evig mye bedre ut... Og sota ruter :puke Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Sota ruter kan vera tøft vist alle ruter er sota og det må vera proft sota samtidig som det passer til bilens farge. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Fordi alle andre har gjort det hmmmmmmmmm Se her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82835 Old school er noe eget, jeg merner det har røtter i japan: Se herold school japser Derfor jeg ikke har kjøpt meg golf, jeg skal ha meg cherry old skool :thumb Og nå bygger alle Old-school. Er kun jeg som har 90fangere av sikkert 5 golfer på p-plassen utenfor skolen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 kjøper meg min første golf i morgen..;) har blitt veldig inspirert av mange her på golf 2 forumet så..;) planen første omgang er å få en kraftigsenk, så blir d vel å få lakert den..;) forslag til farge? cheers planen er å få old school stilen helt ut;) bilen skal være clean..;) bilder kommer så fort den står på gården i morgen:D :D Gratulere me bilhandel da. Men du , må bytte nick da ;) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Og nå bygger alle Old-school. Er kun jeg som har 90fangere av sikkert 5 golfer på p-plassen utenfor skolen. Old-skool blir akkurat det samme som 90fangerer en gang var. Er fett nå men alle skal bygge old-skool og tenden vil avta n. Blir gøy og se alle de "gjennom-førte" old-skool prosjektene til våren. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Old Skool! :D Kjør på!! :thumb Forslag til farge: (stjal noen bilder fra en annen tråd her) Synes beige er best valg, men lysegrå er også ganske pent:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 kjøper meg min første golf i morgen..;) har blitt veldig inspirert av mange her på golf 2 forumet så..;) planen første omgang er å få en kraftigsenk, så blir d vel å få lakert den..;) forslag til farge? cheers planen er å få old school stilen helt ut;) bilen skal være clean..;) bilder kommer så fort den står på gården i morgen:D :D Gratulerer :) med :) antall ;) smileys :D som vel må sies:) :) å være en høydare ;) særlig :) hvis en tar signaturen i betraktning... :) :) :) :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg