Nikdev Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Old school trenden startet nok ikke i japan gitt... Informer meg da, hvem starta? Greit at tyskland starta old school vw men jeg mener oldschool som trend har eksistert lengre i japan Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 ja.. jeg er så lei av at alle (herover) har 90 fangere 9*16 aez felger så da tenkte j sku ha noe som ingen andre har herover;) så derfor tenkte j skulle kjøre en oldschool stil;) tilbake til starten.. hehe.. ja idag var j å henta golfen.. første j gjorde var å ta den inn i garagen å begynte å demontere den.. rakk ikke å kjøre den en gang før j begynte.. så tok j av alle emblema å pussa ned all lakkrusta.. ;) bilder kommer i morgen.. men den øverste golfen der var stas.. noen som har lakkkoden på den? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 åså var d en del off-topic her ja..:P men samma dæ! er itte så nøye på d.. men åssen for man lagt ut bilder.. photobucketn er helt mongo her..:S Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Gratulere me bilhandel da.Men du , må bytte nick da ;) vemund hehe.. åssen får j bytta nick da? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Den startet hovedsakelig i USA, bare at der kalles det ikke det. Det er bare sånn de bygger eldre biler der, mye chrome, lave som faen osv... Deretter begynte tyskerne og muligens japanerne (fått for meg at dette er noe som har utviklet seg i senere tid jeg, men kan godt ta feil) Men nok off-topic, er ikke dette det handler om... Da veit jeg det, sorry for off topic åså var d en del off-topic her ja..:P men samma dæ! er itte så nøye på d.. men åssen for man lagt ut bilder.. photobucketn er helt mongo her..:S Skal være greit, etter at du har lasta å opp bildene kopirer du den øverste linja (av de 3linjene) og limer det inn i "sett inn bilde" rammen, lykke til hehe.. åssen får j bytta nick da? Snakk med administratorene på pm Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Da veit jeg det, sorry for off topic Skal være greit, etter at du har lasta å opp bildene kopirer du den øverste linja (av de 3linjene) og limer det inn i "sett inn bilde" rammen, lykke til Snakk med administratorene på pm takktakk! men er d noen andre plasser en photobucket.com j kan laste opp bilder? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 men den øverste golfen der var stas.. noen som har lakkkoden på den? er ikkje det en orginal farge til golf da? champagnefarge? Tror det, men vet ikkje hvilken lakkode det er, fint fargevalg på old skool det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 er ikkje det en orginal farge til golf da? champagnefarge? Tror det, men vet ikkje hvilken lakkode det er, fint fargevalg på old skool det der. d var d jeg så å.. ;) men ooldscool stil, blir d no fint å cleane bakluka da? sveisa alle emblemhullene i dag å sånn så.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 sånn.. idag skal d skje mye m bilen.. sitter på jobb nå men når jeg kommer hjem skal jeg se om j får sveisa igjen alle emblemhullene..;) men så har jeg ett jamex senkesett hjemme.. tenkte j skulle sette på d.. så tok jeg av demperen men fant ikke noe skruer så jeg kunne fått av demperen.. må man ha spesialverktøy for å få av d? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 send pm til admin for nytt nick Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 bilder av gårsdagens økt:)eller.. hehe.. fikk ikke gjort så mye men:P http://i28.photobucket.com/albums/c221/vwclean/bilmin002.jpg http://i28.photobucket.com/albums/c221/vwclean/bilmin001.jpg en del rust på den høyre bakskjermen men kommer vel noen breddere dit i løpet av vinteren.. http://photobucket.com/albums/c221/vwclean/?action=view¤t=bilmin004.jpg noen som vil kjøpe den heltstrøkne gamlebilen min?;) hehe.. kansje dere skulle tatt den på litt på jiggen men;P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 send pm til admin for nytt nick har fått bytta nick nå;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Ikke for å være teit, men om du skriver norsk (bokmål, ikke dialekt) og dropper SMS-forkortelsene blir plutselig tråden din mye mer interessant. Mange som ikke gidder å følge med på sånne søppeltråder. Meg blant annet. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 skal prøve å få skrivet ordentlig jeg..men noen som kan hjelpe meg om å få av demprene? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Ser ut som den er klar for et prosjekt! Stå på! 10 poeng for nick-oppgraderingen... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg