cleanvw Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 hehe.. d skraper jo allerede nå..;) men vi får se hva som skjer etter rust sveising å nedpusing :deng hehe.. noen fra toten som har lyst til å sveise rusta mi? :bump Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 hehe.. d skraper jo allerede nå..;) men vi får se hva som skjer etter rust sveising å nedpusing :deng hehe.. noen fra toten som har lyst til å sveise rusta mi? :bump dæ får du nok gjøra sjøl!! hehe.. :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 nå i dag parkerte j golfarn så nå skal den ikke ut igjen før mai.. skrudd den fra hverandre så si så i mårra skar j ta ut motoren å få fresha opp den litt;) var faktisk en skjerm som var hel på den da.. hehe.. ble overraska j.. men så fikk j et pra små bolker i sta, klarte å skli av veien :puke men men:P fikser d i vinter da Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 dæ får du nok gjøra sjøl!! hehe.. :p hehe:P blir vel til at j gjør d:P hehe.. men åkke er du? heyyou hehe.. skreia står d så :P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 å i mårra så kommer d en hel del bilder;) skal få prøvd å lagt ut under hele vinter prosesen;) for virker som mange her er gla i bilder:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 hehe:P blir vel til at j gjør d:P hehe.. men åkke er du? heyyou hehe.. skreia står d så :P Jeg kjører en gul stygg furia! hehe ;P. og går kjøretøy på lena.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 thomas;) hehe.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 jasså her har vi vidundre til dg ja..hehe..men dt er gromt..gå får rimelig bra senk og 17 " du..hehe..da blir dt bra vettuh...men det er vag da:P :thumb Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 hehe.. trur d blir sånn stil på den sånn som golfen som kenneth hadde;) den var jo staas da:D ( bilen som danna har nå) men ingar.. trenger litt hjelp av deg jeg:P hehe.. du blir med å hjelper meg duuu=? heyyou Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 da kommer d bilder av golfen sånn den ser ut nå..;) kommer flere i morgen..;) siden jeg har fri fra jobben da;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 da er fargen bestemt på golfen..;) blir rød.. (sånn som bilen til danna) da slipper jeg å lakere inni bilen.bagasjerom å inni dørkarmene... Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 i morgen skal j få testa mine sveise egenskaper.. jeg skal prøve å få sveisa igjen emblemhullene bak, å viskerhullet å noe greier.. kommer ikke til å ta hele bakluka.. ;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ikke for å være teit, men om du skriver norsk (bokmål, ikke dialekt) og dropper SMS-forkortelsene blir plutselig tråden din mye mer interessant. Mange som ikke gidder å følge med på sånne søppeltråder. Meg blant annet. Tror nesten vi må sitere litt her. Virker jo som om det bare er dyslektikere her. Håper jeg ikke trakker på noen sine tær her nå. Men er helt grufullt å lese innleggene deres. Må nesten krydre tråden med bilder for at tråden skal bli verdt å besøke. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Tror nesten vi må sitere litt her. Virker jo som om det bare er dyslektikere her. Håper jeg ikke trakker på noen sine tær her nå. Men er helt grufullt å lese innleggene deres. Må nesten krydre tråden med bilder for at tråden skal bli verdt å besøke. for de som ikke kan norsk så går nok ikke det.. jeg skriver vanlig bokmål jeg så skjønner faen ikke hva dere klager på! :pisser: Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 vis d bare skal være dritt på forumet her så gidder jeg ikke å lage en tråd her.. alt j gjør er faen meg galt for dere! om jeg har en del skrivefeil så har ikke det noe med saken å gjøre.. dukenukem Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg