Gå til innhold

da blir d ett prosjekt på meg i morgen;)

Ranger emnet

cleanvw

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå i dag parkerte j golfarn så nå skal den ikke ut igjen før mai.. skrudd den fra hverandre så si så i mårra skar j ta ut motoren å få fresha opp den litt;) var faktisk en skjerm som var hel på den da.. hehe.. ble overraska j.. men så fikk j et pra små bolker i sta, klarte å skli av veien :puke men men:P fikser d i vinter da

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være teit, men om du skriver norsk (bokmål, ikke dialekt) og dropper SMS-forkortelsene blir plutselig tråden din mye mer interessant.

Mange som ikke gidder å følge med på sånne søppeltråder. Meg blant annet.

Tror nesten vi må sitere litt her. Virker jo som om det bare er dyslektikere her. Håper jeg ikke trakker på noen sine tær her nå. Men er helt grufullt å lese innleggene deres. Må nesten krydre tråden med bilder for at tråden skal bli verdt å besøke.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten vi må sitere litt her. Virker jo som om det bare er dyslektikere her. Håper jeg ikke trakker på noen sine tær her nå. Men er helt grufullt å lese innleggene deres. Må nesten krydre tråden med bilder for at tråden skal bli verdt å besøke.

for de som ikke kan norsk så går nok ikke det.. jeg skriver vanlig bokmål jeg så skjønner faen ikke hva dere klager på! :pisser:

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider