Gå til innhold

da blir d ett prosjekt på meg i morgen;)

Ranger emnet

cleanvw

Anbefalte innlegg

Si ifra hvordan passformen på den Høyre framskjermen er da.. skulle ha kjøpt en selv men har hørt noe om at skjermene til veng har litt dårlig passform...

trur den skal være bra jeg! nermeste bilverksted bruker veng.. å de syntes passformen er ganske bra! hehe.. men skal si ifra jeg;)

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke noe problem med skjermene derifra.. Har byttet på 3 biler jeg, og ikke noe problem noen gang! Bra prosjekt cleanvw! du får si ifra hvis noe skal lakkes ;)

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem med skjermene derifra.. Har byttet på 3 biler jeg, og ikke noe problem noen gang! Bra prosjekt cleanvw! du får si ifra hvis noe skal lakkes ;)

hele bilen skal lakeres nå når jeg har fått satt på skjermer å kanaler..;) gi en stakkars totning ett godt tilbud på hellakering?;) :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hele bilen skal lakeres nå når jeg har fått satt på skjermer å kanaler..;) gi en stakkars totning ett godt tilbud på hellakering?;) :pray

Send meg pm så skal vi nok bli enige om en utrolig pris ;) hvis jeg får ha reklame på bilen.. :spin

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag så har j drivi å skrudd litt å tatt ut alt intriøret å litt diverse.. fant faktisk bare to små rusthull på gulvinga.. :popcorn syns ikke d var så ille jeg da.. så ringer jeg i morgen å bestiller kanaler å framskjerm, å hjulbuene bak..så blir d vel til at tfac skal lakere bilen min:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn.. fått av en dør nå.. skal få tatt av framskjermen som er deffekt åsånn nå.. gleder meg som en unge til å få den ferdig nå..;) men er jo igjen en del sveising å sånn da men.. så satser jeg på å få lakert den i januar!! happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja idag har d skjedd litt.. tatt av mye motor deler å steama det med diesel å tynner for å få av møkka.. han som har hatt denne golfen før han skulle... :deng hehe.. men men.. så har jeg fått bestilt en del deler da.. kanaler, hjulbuer bak, å framskjerm.. så har jeg bytta bort alt av d jeg hadde i mopeddeler med 2 12 pioner subbere å en anna jalla basser m neonlysmøkk! hehe.. så så fort jeg for lønning nå skal jeg opp till |Massern| å hente 88 dører å litt stjæsj vis han har noe av det jeg trenger:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider