Gå til innhold

Clutch problem

Ranger emnet

Crash

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har en BMW 325i touring 1990mod E30. Jeg trilte bilen inn i garagen i går kveld(fordi batteri er flatt)bilen virket helt normal,når jeg kom ut i dag var det ikke noe takk i clutch pedalen. Det er ikke noe motstand iden, pedalen kommer heller ikke tilbake når jeg sliper den. Noen som har opplevd det, hva kan være feilen

BMW E30 325i touring 1990mod :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hydraulisk clutch... bremseveske beholderen din går oxo via clutchen.... fri for bremseveske= null clutch...

Takk for svar,har ikke noe sånn veldig peil på bil enda.

Var ute å sjekka bremseveska nå, nivåe var på under min, da håper jeg på at det funker etter jeg har fylt på. Må jeg lufte systemet å hva kommer det av at jeg ikke har merket noen før i dag.

BMW E30 325i touring 1990mod :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du kjører bilen mye (lange turer) eller mye råning med mye aks og mye bremsing så fordamper bremsevesken åver lengere tid. hvist du kjører en lang tur så prøv å kjenn på skivene(varme) veldig viktig å sjekke oljenivået på bremsene åfte. kan være du må lufte den ja. men det merker du om clutchen er unormal.. du må nokk pumpe for hand i ogmed att det er fritt for veske i slagen ned til clutch syl.. er du heldig så er det gjort på 5 min. kan ta lengere tid å få ned oljen.. men er bare å pumpe som f...

mvh Victor

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clutchen har ikke noe med olje på girkassa å gjøre... er mest sansynlig att det lekker fra bakkant på girkassa på bilen hannes.. å ikke fra clutchen.. å om det lekker fra clutchen er det bare å skifte ut dritten(clutch syl/rør). er ikke noe å ha hvist det lekker.. har aldri sagt att girkasse/ clutch har noe med hverandre å gjøre..

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider