Michael_ Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 i går var jeg ute å kjørte en tur med bilcross bilen :) i dag skulle jeg sjekke pluggene, og da fabnt jeg ut at de hadde blitt "litt" svarte... var er feil da? og hva slags plugger burde jeg bruke? de jeg brukte var biltema (siste gang jeg bruker de) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Bilen går nok med litt feit blanding. Mulig også at du kjører med for kald plugg. Mer enn det er vanskelig å si ut ifra de dårlige bildene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 bildene er litt dårlige, men det som ser svart ut var veldig svart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOFTY Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 er sånnt fint "skjema" her på forumet et sted med masse bilder av tennplugger med forskjellige farger, som forteller tilstanden ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Google er en fin ting well Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Regner med du har motor som kansje er litt trimmet da? Er mulig du skulle hatt en varmere plugg ja. Men kommer litt an på hvilken motor du kjører med å da. Kjører du på innsprut eller gassere? Kan jo være kaldstart eller choke som spiller deg ett puss også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Regner med du har motor som kansje er litt trimmet da?Er mulig du skulle hatt en varmere plugg ja. Men kommer litt an på hvilken motor du kjører med å da. Kjører du på innsprut eller gassere? Kan jo være kaldstart eller choke som spiller deg ett puss også. litt trimma. er en gasser motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Pluggene ser jo helt nye ut, ser ut som den får for mye bensin.. PS: Er ikke du litt ung for å kjøre bilcross? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Åssen bil? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Pluggene ser jo helt nye ut, ser ut som den får for mye bensin.. PS: Er ikke du litt ung for å kjøre bilcross? man kan kjøre trening fra man er 15 å løp fra det året man fylller 16 :) er bare tuppen av pluggene som ikke ser nye ut. dette er etter en tur på jordet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hvilke gassere kjører du med da? Med manuell eller automat choke? Er det først no den har begynt å sote eller har den vært sånn hele tiden? Kan jo være att du ikke får brent de skikkelig rent med sånn jordekjøring. Mine bilcrossbiler har iallefall krevd mye turtall for å renske seg skikkelig så de ikke sotet ned. Litt vanskelig å si bare utfra bilder da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvilke gassere kjører du med da? Med manuell eller automat choke?Er det først no den har begynt å sote eller har den vært sånn hele tiden? Kan jo være att du ikke får brent de skikkelig rent med sånn jordekjøring. Mine bilcrossbiler har iallefall krevd mye turtall for å renske seg skikkelig så de ikke sotet ned. Litt vanskelig å si bare utfra bilder da. skal prøve å svare så godt jeg kan :) det sitter to doble ebere på og det er manuell chok. har ikke hatt bilen så lenge så kan ikke si hvordan den har vræt før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Mitt råd til deg er bytt til plugger med høyere varmetall. Sjekk om choken har hengt seg opp. (om det er to dobble webere du har er det nok lite sansynlig om alle pluggene er like sota.) PS: går'n bra på jorde? morro å leike seg litt nå som vinter'n kommer. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Mitt råd til deg er bytt til plugger med høyere varmetall.Sjekk om choken har hengt seg opp. (om det er to dobble webere du har er det nok lite sansynlig om alle pluggene er like sota.) PS: går'n bra på jorde? morro å leike seg litt nå som vinter'n kommer. gikk ganske bra ja :D men den er ganske stiv så det var ikke helt idielt. kansje jeg tar en tur på gårdsplassen i dag :) men gidder ikke bytte dekk så må kjøre med noen utslitte gullabo dekk bak og piggfritt forann :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg