Krisss Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Jeg har i dag kjøpt meg dette: 2 stk JBL P1020E 1 stk monoblock JBL gto 600W Alt av kabler. Har en nissan primera og skulle laget en kasse til dette, jeg hører mest på rock så vil ha en bass som passer til dette. Åssen bør jeg bygge min kasse i min Primera SI 1997 mod??? Mvh Kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Jeg har i dag kjøpt meg dette: 2 stk JBL P1020E 1 stk monoblock JBL gto 600W Alt av kabler. Har en nissan primera og skulle laget en kasse til dette, jeg hører mest på rock så vil ha en bass som passer til dette. Åssen bør jeg bygge min kasse i min Primera SI 1997 mod??? Mvh Kristoffer det har jo litt å sei om bilen er 4 eller 5 dørs... min er 5 dørs og eg har ein kasse som er beregnet for elementet med elementet og bassreflexrøret vendt bakover i bilen... altså inn i bagasjerommet... bagasjerommet er foresten veldi tett i forhold til at det har løs hattehylle, så eg har laget bassport i den og... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisss Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 det har jo litt å sei om bilen er 4 eller 5 dørs... min er 5 dørs og eg har ein kasse som er beregnet for elementet med elementet og bassreflexrøret vendt bakover i bilen... altså inn i bagasjerommet... bagasjerommet er foresten veldi tett i forhold til at det har løs hattehylle, så eg har laget bassport i den og... hey hey! jeg har fire dørs primera, jeg lurte på hvor stor kasse jeg bør ha til 2 stk JBL 1600 W 1020 mod. Jeg trur det blir lukket kasse for bedre dybamisk bass.. Mvh kristoffer :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 hey hey! jeg har fire dørs primera, jeg lurte på hvor stor kasse jeg bør ha til 2 stk JBL 1600 W 1020 mod. Jeg trur det blir lukket kasse for bedre dybamisk bass.. Mvh kristoffer :crazysant kassevolum er vel oppgaitt fra leverandøren... står uansett i papirene som følger med... eller du kan leite på nettet... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg