Gå til innhold

Bass kasse P11 :)

Krisss

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag kjøpt meg dette:

2 stk JBL P1020E

1 stk monoblock JBL gto 600W

Alt av kabler.

Har en nissan primera og skulle laget en kasse til dette, jeg hører mest på rock så vil ha en bass som passer til dette.

Åssen bør jeg bygge min kasse i min Primera SI 1997 mod???

Mvh Kristoffer

det har jo litt å sei om bilen er 4 eller 5 dørs... min er 5 dørs og eg har ein kasse som er beregnet for elementet med elementet og bassreflexrøret vendt bakover i bilen... altså inn i bagasjerommet... bagasjerommet er foresten veldi tett i forhold til at det har løs hattehylle, så eg har laget bassport i den og...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
det har jo litt å sei om bilen er 4 eller 5 dørs... min er 5 dørs og eg har ein kasse som er beregnet for elementet med elementet og bassreflexrøret vendt bakover i bilen... altså inn i bagasjerommet... bagasjerommet er foresten veldi tett i forhold til at det har løs hattehylle, så eg har laget bassport i den og...

hey hey! jeg har fire dørs primera, jeg lurte på hvor stor kasse jeg bør ha til 2 stk JBL 1600 W 1020 mod. Jeg trur det blir lukket kasse for bedre dybamisk bass..

Mvh kristoffer :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey hey! jeg har fire dørs primera, jeg lurte på hvor stor kasse jeg bør ha til 2 stk JBL 1600 W 1020 mod. Jeg trur det blir lukket kasse for bedre dybamisk bass..

Mvh kristoffer :crazysant

kassevolum er vel oppgaitt fra leverandøren... står uansett i papirene som følger med... eller du kan leite på nettet...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider