stianE30cab Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Har vurdert en stund å skaff meg en E46. Etter en litt leting på nettet fant jeg denne stylingen. Flossman Wide Body. Synes den e ganske rå og passer bilens former ganske bra. Minus er hullene i skjermene bak hjulene. Hva mener dokker? http://www.rsportscars.com/eng/cars/bmw_uber_m3.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Synes den så rå ut jeg.De hulla kan du jo legge nett over og lakkere i bilens farge slik at de skjules mer! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 rått bodykit ;) go for it ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Veldig rå bil, Craig Lieberman kan virkelig å style biler. :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg er generelt ikke fan av "widebody" kit, men dette var rett å slett VAKKERT :D Vet ihvertfall hva jeg skal ha på min fremtidige E46 Coupe :D Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Meget pent, og de hullene er der faktisk for en grunn, i motsetning til andre stylingkit. Liker ikke uorginalplastikkstyling ellers, men dette var rått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 @waagelig Hva er grunnen til hullene? transporter vekk varme fra bremsene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 jepp... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Dette var helrått!! Men må vel være en ganske stiv pris på noe sånt...? Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
328Limo Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 7500$ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 har sett stylingen til 1400£ på Ebay, men da vet jeg ikke om det er innkludert alt. Innerskjermer, festeannordninger, etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Eg derimot synes bilen ser MYE bedre ut med "vanlig" M3 styling... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-dude Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 oooh, i like! lag den til E36 ! ;D Siter Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Den der var jo grom. Få heim ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Er vel en slags GTR styling, tøft :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg