Superthomas Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hva må gjøres for å få en CIH nedi kadett b 1,1? Det dreier seg om 73 modellen med bladfjær/trommelbrems forran (2dørs sedan). Skal ikke godkjennes, bare lurer hva som skal til for å få maskinen på plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 ganske god plass nedi der.. så burde vell gå.. uten at jeg har så mye kunskap om CIH Sorry OT men har du planer om dette?? sleng ut prosjekt tråd+mye bilder :D:D men litt synd å lage herjebil av en slik klasikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Den skal få hellakkering (diamantsort) og en del gøy, har allerede skaffet allycat 7*13 med polert kant. Har bare lyst til at den skal være "sladdbar", 1,1 holder bare til etthjulsbørning tydelighvis :D Og motoren ligger jo bare her med 4 trinnskasse fra ascona b.. Prøver å legge ved bilde av hvordan den så ut i vår. Eneste som er gjort etter dette er hjulbytte. http://putfile.com/pic.php?pic=11/32410145679.jpg&s=x12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hey hey.. så fin ut den der da;D flere bildeer ønskes:D mye rust?? rustet skjermer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Helt nye skjermer forran, et par cornflakes i bakskjermene finnes dog.. Begynt å ruste litt i gulv og, men ikke ille (kun overflate så langt). Bilder kommer etterhvert om alt går som det skal. Men tilbake til topic, ingen som har hatt 1,6/1,9/2,0/2,2/2,4 i kadett b? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 jeg har cih i min kadett b rallye 1900s. skal du ha den godkjent er det mye som må skiftes,som forstilling og bakaksel fra rallye kadett.+ fronten pga plass til radiator. understell er mulig å få tak i for rundt 6000,-++++ om en får tak i da.jeg veit mulig om et understell om det ikke er solgt. Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Kan også ta understell fra kadett 1500/1700, den er litt mindre sjelden en rallykadetten. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Men å bare få det oppi? Ikke godkjenne? Din rallye jeg har sett på filmer fra diverse treff her på forumet? Med stadig et fremhjul i lufta rundt svingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Men å bare få det oppi? Ikke godkjenne? Din rallye jeg har sett på filmer fra diverse treff her på forumet? Med stadig et fremhjul i lufta rundt svingen? det blir litt jobb. ring meg så skal jeg forklare litt.du må lage eller få tak i motorfester, gearkasse oppheng, skjære ut plass til radiatoren+++. er nokk min rally du har sett ja. er ikke mange som bruker en slik bil på bane :) den har ikke riktig oppsett i understellet, derfor har jeg hjul løft. er litt show da :) Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Ok dropper det nok da.. 1,1 har nettopp fått nyoverhalt topp, så den får duge som vinterkjelke. Kongebil(er) du har, riktig satsing og må sies! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg