lars_b Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Noen som vet om noen som høvler topp i nærheten av oslo, event noen som vil ta på seg oppdraget mot betaling. Skal bytte fra 531 til 530 topp på en A motor og tenkte å høvle 1 mm. Går det bra, kan man ta av mer ??? Takker for svar. Ikke svar hvis du ikke kan en dritt om dette. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 lars b ! hei ta å hør rund på vidregående skoler innen mekanikkere om det er noen gamle erfarene lærere som tar på seg en jobb medog høvle toppen! har flere gangaer hadd topper inne på skolen jeg går! HÆR JØRES DET GRATIS! så du kna jo høre bare for sikkrets skyld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 lars b ! hei ta å hør rund på vidregående skoler innen mekanikkere om det er noen gamle erfarene lærere som tar på seg en jobb medog høvle toppen! har flere gangaer hadd topper inne på skolen jeg går! HÆR JØRES DET GRATIS! så du kna jo høre bare for sikkrets skyld! Takk for tipset :) Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 er bare hyggelig å hjelpe andre volvo eiere!! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 du kan ta av mer en 1 mm på volvo toppen... naboen min tokk av fire mm en gang på en volvo topp... grunnkurs mekken tar på seg slike jobber... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 4mm tror jeg er litt vel i drøyeste laget. regreima vil værtfall bli for lang. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 kostet 5-600 kr på sylinder service ller motorteknikk, begge holder til på økern.. og jeg ville heller levert til dem og fått garanti på jobben! enn at no skoleunger skal ødelegge en topp og ikke få erstatning for det... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 va jo i grunn ganske billig ! 5-600 er ikke mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 sendte mail til bcb om det, di sa at 1mm burde gå fint. problemet er ikke det at ventiler og stempel krasjer, men at reg reima blir for lang. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Tror jeg klarer meg med 1mm, gidder ikke å måtte bruke 98 oktan heller :) ,men btw hvem fjerna noen usakelige innlegg her?? Vil gjerne takke den personen. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 ,men btw hvem fjerna noen usakelige innlegg her?? Vil gjerne takke den personen. Jeg :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Takk skal du faen meg ha, er dritt lei usakelige innlegg. "Keep up the good work" Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 sendte mail til bcb om det, di sa at 1mm burde gå fint. problemet er ikke det at ventiler og stempel krasjer, men at reg reima blir for lang. du får reg reimer som er 1 eller 2 tenner mindre på.... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 du får reg reimer som er 1 eller 2 tenner mindre på.... Da blir jo timinga på kamen feil... Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Da blir jo timinga på kamen feil... tja... en kopis fekk vite på verkstede der eg jobber at han kunne plane å porte toppen å sette på en kortre reim da... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg