Gå til innhold

Erfaring med Mazda Portal?

Ranger emnet


antevalente

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaring med webstedet Mazda-portal?

 

Dem har komplett deleoversikt over de fleste Mazdaer ned til 1985 modeller!

 

Problemet mitt er at jeg ikke får frem bildene på delan. Får frem riktig bil og oversikt over dele kategorier, men når jeg trykker på en kategori får å zoome inn kommer det ingen bilde, det står bare fullført...

 

Må man ha noe programvare får å få det til å fungere?

 

Hadde vært utroli fett å få det til å fungere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har erfaring med webstedet Mazda-portal?

 

Dem har komplett deleoversikt over de fleste Mazdaer ned til 1985 modeller!

 

Problemet mitt er at jeg ikke får frem bildene på delan. Får frem riktig bil og oversikt over dele kategorier, men når jeg trykker på en kategori får å zoome inn kommer det ingen bilde, det står bare fullført...

 

Må man ha noe programvare får å få det til å fungere?

 

Hadde vært utroli fett å få det til å fungere!!

 

 

Hei.

 

Dette er en offisiell portal for Mazda forhandlere, og uavhengige verksteder (-Mazda må gi dem tilgang - BER-Gruppeunntak).

 

Det er ikke ment for mannen i gata.

 

Så hvis du ikke har ett verksted/delesalg/etc, så får du ikke passord.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Dette er en offisiell portal for Mazda forhandlere, og uavhengige verksteder (-Mazda må gi dem tilgang - BER-Gruppeunntak).

 

Det er ikke ment for mannen i gata.

 

Så hvis du ikke har ett verksted/delesalg/etc, så får du ikke passord.

 

mvh

 

Har brukernavn og passord:D

 

Får logget meg inn, men får ikke frem deletegningene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukernavn og passord:D

 

Får logget meg inn, men får ikke frem deletegningene...

 

Hei.

 

Ikke for å virke spydig, men hvis du har fått brukernavn og passord, men ikke får det til, hadde det ikke da vært naturlig å spørre Mazda (-siden det er en offisiell Mazda side) ? Hvis du allerede har gjort det, hva var svaret du fikk?

 

Ser for meg at de kanskje forsøker å stikke kjepper i hjulene for uavhengige aktører. "nei, har du problemer med webløsningen vår?" - "Det har vi ikke sett" (*-også blir alle uavhengige aktørers brukernavn lastet med profiler som viser "error" på diverse funksjoner :D )

 

Du får snakke med serviceavdelingen på Mazda Norge, eller sende en mail.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ikke for å virke spydig, men hvis du har fått brukernavn og passord, men ikke får det til, hadde det ikke da vært naturlig å spørre Mazda (-siden det er en offisiell Mazda side) ? Hvis du allerede har gjort det, hva var svaret du fikk?

 

Ser for meg at de kanskje forsøker å stikke kjepper i hjulene for uavhengige aktører. "nei, har du problemer med webløsningen vår?" - "Det har vi ikke sett" (*-også blir alle uavhengige aktørers brukernavn lastet med profiler som viser "error" på diverse funksjoner :D )

 

Du får snakke med serviceavdelingen på Mazda Norge, eller sende en mail.

 

mvh

 

Har pratet med Mazda og han sa at det kunne være at jeg ikke hadde noe Java og Flash programmer, jeg lastet ned dem ned og fikk fremdeles ikke noe bilder frem... Har ikke ringt tilbake siden jeg ikke har noe forhandler eller har noe verksted. Er nok litt redd får at jeg mister tilgangen til den siden hvis jeg maser får mye på Mazda folkene... :rolleyes:

 

Derfor tenkte jeg å høre her om noen har erfaring med den siden, får som sagt å få den siden til å virke hadde jo vært helt konge! cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har deleprogrammet til mazda... det er vel omtrent like bra? bare å velge model eller legge inn chassinummeret... er tegninger av alle deler

Mazda 626 2.0i 16v combi -88

x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert)

x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket)

x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at MAzda Protal skal virke ordentlig må du kanskje deaktivere pop-up blokkering mot "https://portal.mazdaeur.com"

Når du trykker på "start mazda epc" så skal du få opp en boks som sier at du må installere et eller annet ifra mazda som gjør at du kan vise bildene.

Hvis det ikke går, så kan du trykke på hjelp og trykke deg inn på den rette hjelp menyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, slått av pop-blokker men ingen pop-up...

 

Men fant ut noe nytt: høyre klikka der delebildet skulle vært og valgte Vis kilde. Da kom det fram en tekst kor det stod masse jalla og blandt annet "Du må bruke en nettleser som støtter JavaScript for å vise siden."

 

Søkte på JavaScript og det er noe internett kode språk og har visst ingenting å gjøre med Java fra http://www.java.com. Leste meg fram til at det måtte være være feil fra weblevrandørene sin side.

 

Er det noen her som får det til å fungere eller er det bare min maskin som er helt locko...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry husker heller ikke siden hvor jeg lastet ned... men om noen forteller meg ossen jeg lager en torrent så kan jeg legge det ut via det?

Mazda 626 2.0i 16v combi -88

x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert)

x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket)

x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår