Ascona 400 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 legger ut en link til prosjektet mitt. http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1493 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Et bilde sier mere en 1000 ord.. :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hei sann Lars. Hyggelig å se at du legger litt ut om 400 prosjektet ditt. Fint å se du har kommet litt lengre på lakkeringa. Hilsen Trond. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Det var vel ikke deg jeg snakket med på foksrød for et par år siden ? Jobbet som vekter og du sto ved obs utpå natta. Det var en kar med original 400 og gåen eksos. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona 400 Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 det var nok ikke meg. jeg har hatt min siden 1987, og jeg bor i halden. dessverre er ikke min orginal. den er bare godkjent som ombygget til 400. Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg