G.O.M.P. Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hei. skal bytte høytalere forran i golf 2, jævlig små som står i dasjen. skal bare sitte inn noen billige høytalere, skal bare ha lyd liksom (den ene er defekt.) Hvordan pleier folk og sette inn større høytalere, eller kjøper dere i org størrelse. Regner med at man bare lager større hull, men vil ikke at det skal syns. Noen som har en smart løsning eller lignende. PS: haster litt Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Eg satt inn nåken som var litt større enn orginalen. Var litt stess å skjere ut større hull da eg ikkje tok ut dash`n. Var litt trang opp mellom vinduet. Er jo eit plast deksel over høytaleren så det blir ikkje synlig det du skjerer. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Er vel 3.5" som står der? Skal du bare ha litt lyd kan du jo ta en titt på lydibil Mener cadence,helix,focal har noe i det sortimentet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Tror det er 3'5 som sitter der. Vet at Lightning Audio sine passer som fot i hose! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Biltema har også høttalere i denne størrelsen tror eg. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Jeg har rocford fosgate 3,5" og mer veldig fornøyd med disse. Men skal du ha noe som helst bass i bilen må du hvertfall ha 6x9" i hylla...(+ sub :)) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 jeg har org høgtalere, og de funker gull.. bror min og hadde golf, han satt in noen focal høytalere, de ble sprengt med en gang, so satt han inn de orginale igjenn, og de funka gull de og.. :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 jeg har 3,5 eller 4" RF foran også, storfornøyd med det. Prøvde å skjære til for å få neddi 5", men de ble for dype. Måtte fjerne noe av rørene til ventilasjonen for å få plass om man skulle få på dekselet som går over. Grill er det bare å glemme. Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Takker for alle svar, var til stor hjelp Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valdemar Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 4" passer som fot i hose ;) Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 4" passer som fot i hose ;) nope, blir for stort. Det er 3,5" som går rett inn uten modifikasjoner. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 jeg har org høgtalere, og de funker gull.. bror min og hadde golf, han satt in noen focal høytalere, de ble sprengt med en gang, so satt han inn de orginale igjenn, og de funka gull de og.. :D I 9 av 10 tilfeller er det dårlig forsterker som gjør at høytalerne sprenges. Ikke at høytalerne er for dårlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Jeg har i tilegg hørt at de orginale front høytalerene i golfen spiller overraskende bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Sikker veldig dumt spørsmål, men hvor sitter høytalerene framme på Golf2?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Sikker veldig dumt spørsmål, men hvor sitter høytalerene framme på Golf2?? helt innunder frontruta, ytterst, under to rillete deksler. begge sider faktisk! . ;) Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg