mr_primera Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hvordan stiller man den orginale klokken på en A6? Jeg har to pinner i dashen, en til venstre for å justere dimmingen (den pinnen går det ikke an å trekke ut) så har jeg en pinne til høyre for å nullstille triptelleren, (den går heller ikke an å trekke ut)? Noen tips?...eller skal det gåan å trekke ut noen av de pinnene der? Trodde kanskje det gikk an å trekke ut den ene av de, å så snurre i rundt for å stille klokken...men mulig det ikke er slik.. Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Det er værtfall slik justering som du sier på A 100. Men det er jo litt av en oppgave å få stilt den, værtfall på min. Sliter deg ut for å dra pinnen ut å holde den slik at klokka stilles. Burde da være likt på A6.. Hvis ikke kan du jo sjekke manualen din, hvis du har den :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bopedal Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 På min A6 drar jeg ut den ene pinnen (tror det er den til venstre) og vrir den til høyre for å stille klokken. Tar sin tid som nå da man skulle stille om til vintertid -> en time bak. Eneste måten å gjøre det på blir jo å stille 11 timer fram... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Ok, får prøve igjen da...ville ikke rive ut pinnene heller da jeg prøvde i går, da det er en kompis sin bil jeg har... well Manualen ligger i bilen ja, men alt på tysk...;p Men mulig jeg kan se noe forklart via bilder og slikt i den... :thumb Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Done!:D Det var den pinnen til venstre som skulle trykkes inn, og vri litt til venstre så gikk klokken av seg selv. Men det gikk bare da lysene ikke var skrudd på. Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Var litt sen men på A6`en er det akkurat som på 100`en. Knappen til venstre dras ut eller trykkes inn for å så stille kun framover. Er foressten samme knapp som man stiller dimming`en på instrumentbakbelysningen. Da vrir man bare normalt på den. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg