ArraKiss Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hei! Ble sittende å fundere på en ting når det gjelder bytting av frontfanger på bilen min. Pr. dags dato er jo den orginal å har lyktespylere integrert. Hvordan blir dette når jeg skal bytte til Rieger R-RX fangeren senere? De sitter jo i den orginale fangeren og såvidt jeg vet er det ikke utsparringer i Rieger fangeren til nettopp dette.... Kan forsåvidt leve uten de men greit å høre løsninger! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Somoftest så er det vel ferdig utskjært for dette, men ellers så er det jo bare å skjære seg et hull. Eller kanskje bare koble dem ut om du ikke vil ha dem mere.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Gjør som jeg gjorde.. Drit i de.. Syns det ser penere ut uten lyktespylerne.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Gjør man det? Jeg er så ustødig i det tysker språket så jeg blir helt forvirra... Har sett det finnes flere typer R-RX fangere men trodde det kun var to typer... En med og en uten tåkelyssats!? Correct me if I'm wrong! Men husk at vi snakker om LYKTESPYLERE her og ikke tåkelys ;) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Gjør man det? Jeg er så ustødig i det tysker språket så jeg blir helt forvirra... Har sett det finnes flere typer R-RX fangere men trodde det kun var to typer... En med og en uten tåkelyssats!? Correct me if I'm wrong! Men husk at vi snakker om LYKTESPYLERE her og ikke tåkelys ;) Å, faen!!... my bad!.... :hammer hahah!!! Må være sinnsykt trøtt jeg.... Weee!!!! Men fra revolver til spøk her..... skal vel gå ann å tilpasse dette også, hvis du er litt hendig.... Men hva skal du egentlig med dem a?... :assman Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Med mindre du har xenon, er vel de spylerne unødvendige. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Er fort gjort ja... hehe! Ja jeg så faktisk et program på tysk tv der de ettermonterte lyktespylere på samme bil som meg... der skjærte de i fangeren og tilpasset... Men tror ikke jeg er så stødig på handa at jeg begynner å skjære hull i en splitter ny fanger... Og som du sier så trenger jeg dem ikke, men greit å ha dem liggende om man bare kan kople dem rett av på¨en måte... Noen som kan den metoden? eller er det bare å nappe dem av...? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Er fort gjort ja... hehe! Ja jeg så faktisk et program på tysk tv der de ettermonterte lyktespylere på samme bil som meg... der skjærte de i fangeren og tilpasset... Men tror ikke jeg er så stødig på handa at jeg begynner å skjære hull i en splitter ny fanger... Og som du sier så trenger jeg dem ikke, men greit å ha dem liggende om man bare kan kople dem rett av på¨en måte... Noen som kan den metoden? eller er det bare å nappe dem av...? Det er bare å nappe av kontakten på pumpa det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Takker :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg