Pirium Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Er egentlig ikke no bmw-fan, men at det finnes morsomt extrautstyr er iallefall sikkert...! Turbokit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Å oppgi det turbokitet der til 1000hk med denne eksosmanifolden her, det blir litt dumt. Dette kit'et er diskutert opp og ned på Bimmerforums.com og DA-Motorsport har heller ikke opptredt så veldig seriøst for å forsvare sine 1000hk påstander... Bremsepapirer klarte de heller ikke å vise til. Det sier vel litt? Ellers ser det jo ganske så rått ut. Manifold: Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Backis tror jeg det var, fra PPF var jo inne på forumet hans og skrev at over 1000 hk med de delene der var umulig... Litt etter ble forumet hacket av noen tyrkere... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 jeg har sett litt på sakene selv og den wastegaten de har klarer ikke flowe ut engang. mulig de har så stor turbo at det ikke trengs men da sier det seg jo selv at det ikke er brukanes Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 de skryter av en 1 plata clutch som skal holde 1300nm, ha ha ha sier jeg da Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Lurer på hvor mye innsugstempen stiger når den turbo´n er god å varm jeg. Har de tenkt på varmeskjold tru? well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apl Racing Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Att de kan få seg til og lage ett så stygt grenrør :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apl Racing Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Noe av det viktigste når man skel lage ett bra grenrør er att røra fra sylinderne er like lange,altså lik motstand i alle røra!?Blir en del forskjel på cyl.1 og cyl.6 her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 men kordan har dei tenkt at watgaten skal finke når begge løpa er før turboen då??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Eg har eit turbogren som er bygget i sverge av eit firma som heter GIK, og plasering av wastgate er nokså likt dette, også utformingen der turbo kommer langt bak med ulike lengder til turbo fra eksos utløp som resultat. Men det fungerer utmerket!!! på en 8v 2.3l volvo motor var det ikke problem å bremse over 400hk på svinghjul.. "men" klart at med eit skredder sveiset gren med optimale bøyer og forholdsvis lik lengde så hadde man fått noe bedre respons og litt meir hest, men da må det fin tunest.. Klart det ser fint ut gren i rustfritt men trur kansje kansje at resten av oppsettet er "minst" like viktig slik som rett turbo til rett kam til rett bensin og kompresjonsforhold. og en som kan og justere mappe.. Har en kompis som nettop har kjøpt eit turbo kit fra PPF i sverge! MEGET BRA! mvh Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBuilder Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 når man på 70-tallet presset ut 1000 hk av 1.1l f-1 motor, overladet seffers, er det jo mulig å få bhp høyt med det oppsettet, momentet vil jo selvfølgelig gå like lavt som fiat 106. Enhver bil kan få et høyt hk tall, om roterende masse bare er høyt nok. (sett på betonghjul og 150kg svinghjul, og stopp grafen på maks i bremsebenken, da vil nok en 106 greie en del 100 hk, om man bare får massen til å rotere....) "Physics for dummies" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Lurer på hvor mye innsugstempen stiger når den turbo´n er god å varm jeg. Har de tenkt på varmeskjold tru? well hehe.. jeg skulle til og si det! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.