brennracing Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hei! Noen som har noen tips til en rimelig og bra dumpventil til min saab 9000 turbo? på forhånd takk babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Spørs hva du mener med rimelig! spørs også hva slags ventil du er ute etter. Hvis du tenker på en som er åpen å sier PSSSSsssjjjj så kan jeg informere om at åpen ventil er usunt for bilen din. Hvis du kun er ute etter lyden er nok åpent luftfilter å anbefale. Sjøl har jeg en kopi av RFL som jeg kan bygge om til resirkulerende. Da kan jeg sette på "trompeten" når jeg skal skremme BMW-rånere ;) Det går stort sett bra å kjøre med åpen i korte perioder. Runar Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 oki.. hehe.. da får vi se det ann litt :) hehe.. Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg