BLACK.PEARL Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Noen som har testet den du linker til der? Har jo alltid hatt lyst på roadAngel men den er jo så dyr. Hvis den siste der funker like bra så er det jo overkommelig? Sjekk november utgaven av Autofil. Tror den fortsatt er i butikkene! Bare ta deg en tur til Narvesen og snikles... Haha :D Neida, men de mente Road Angel og denne var like gode, var noe med Road Angel de ikke likte, men igjen fikk denne dingsen jeg linka til 5 stjerner fordi prisen var så lav. Funker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pef Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Da er ikke jeg i tvil hvertfall, en sånn en skal handles inn. Syns det er forjævlig at de skal begynne å bøtelegge bileieren. Trodde det var imot grunnloven jeg, at man blir straffet for en forbrytelse man ikke har gjort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 men funker di gps greiene helt 100%? har bare en liten følelse atte det er litt jalla? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 men funker di gps greiene helt 100%? har bare en liten følelse atte det er litt jalla? :hammer http://www.dinside.no/php/art.php?id=277692 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Det som hadde vært morro var om INGEN kjørte for fort i de boksene, så staten bruker mange penger på å sette dem opp, men for ingen penger i tilbake i bøter.... Og vips, der kosta årsavgifta 1500,- mer, 200 nye bomstasjoner, og bøtene for fartsovertredelser økes med 50 %, det er norge det (ja med liten n). Gi meg en hagle, sjåfør, og en bil med takluke...så skulle slike ting som kameraer i traffikken vært en saga blott....(fugeskum funker bra i bomstasjoner:D) Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Det som er det leie er att pengene di henter inn på di fo%lte boksene blir brukt på å øke antallet bokser..... :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 jeg sitter bare og rister på hodet og lurer på når de idiotene på tinget skal skjønne at trafikksikkerhet er noe man får av bedre veier. så si de får inn de 50 mill som de vil ha, og det er 50 personer som havner hardt skadet på sykehus rundt om i landet pga trafikkuhell. da går vinninga opp i spinninga. koster vel rundt 1 mill per trafikkskadde om jeg husker rett. det virker som om det eneste som gjelder er kortsiktige løsninger. syntes jeg ser overskriften; vogntog knuste 15 personbiler "staten hadde ikke råd til å måke og salte veien, og som resultat så mistet et utenlandsk vogntog kontrollen og pløyde over og igjennom 15 personbiler tidlig i går morges i morgenrushen i oslo. - vi hadde ikke tid eller råd til å salte eller måke fordi alle var opptatt med å tine og fjerne snø fra alle de nye fotoboksene. sa pressetalsmann Kjell T. Ring fra satans vegvesen" - slapp av, vi bare øker bompenge avgiften sier Kjell T. Ring Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 bare å la de komme .. alle vet jo at gjennomsnits farta forbi en fotoboks er 10-20kmt under fartsgrensa.. (noe som allerede er en stor årsak til at trafikken på E18 igjennom Vestfold ofte stårstille) jo mer køer det blir .. jo større sansynlighet er det for at fler i stortinget blir sittende i de ofte.. noe som øker muligheten til at de forsvinner elelr så kan vi bare vente til det som skjer i england skjer her .. at det blir så mange at de ØKER faren for ulykker.. (studie viser at de områdene med mest økning av ulykker er de områdene med økning i antall fotobokser) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 helt greit for meg om dem ikke har råd til salting... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanBoy Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 "(Dagbladet.no): I løpet av tre år kommer 300 nye fotobokser langs norske veier. I dag er rundt 330 av de innbringende boksene i drift. Økningen innebærer dermed nær en dobling, melder Aftenposten. Bøteinntektene skal opp med 50 millioner kroner bare i 2006, ifølge planen." Hva i HELLVETTE har 50 millioner kroner med trafikksikkerhet og færre drepte i trafikken å gjøre?? Her fokuseres det først og fremst på hvor mye ekstra penger man kan håve inn. Trenger vel egentlig ikke si mer om strategien som føres på STORTinget... Jeg blir så FORBANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fuckufuckufuckufuckufuckufuckufuckufuckufuckufuckufuckufuckufuckufuckufucku Siter 1998 Nissan Primera GT x 1986 Ford Sierra 2.0L x 1991 Nissan 300 ZX TT x 1998 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 nissanboy, vi må roe høyrefoten fremover tror jeg ;) ellers går jeg personlig konkurs ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Synes Gatebil AS kunne tatt saken i hendene og f.eks arrangert en diiger "streik" hvor alle lager fullstendig kaos rundt i oslo, spess rundt stortinget. Gatebil trekker folk så det må nesten være de som samler oss :P Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Det som er det verste med denne saken er at nå vil de ta ifra bileiere rettsikkerheten: Det mest dramatiske i den nye planen er likevel at bileieren risikerer å bli stilt til ansvar for fartsovertredelsen, uansett hvem som har kjørt. Vegdirektoratet og Politidirektoratet vurderer nemlig å nøye seg med å fotografere skiltene på bilen, og så la politiet konfrontere eieren med boten - uavhengig av hvem som har kjørt bilen. I dag må førerne av bilene identifiseres før de kan ilegges bøter. Hvis jeg låner bort bilen min til noen som blir tatt i fotoboks, så får jeg boten. "Greit" nok, men hva hvis de som blir tatt med min bil kjører så fort at lappen ryker? Må jeg bøte med sertifikatet fordi jeg lånte vekk bilen min? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Synes Gatebil AS kunne tatt saken i hendene og f.eks arrangert en diiger "streik" hvor alle lager fullstendig kaos rundt i oslo, spess rundt stortinget. Gatebil trekker folk så det må nesten være de som samler oss :P Syns du ska sende inn det forslaget jeg cheers Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hvis jeg låner bort bilen min til noen som blir tatt i fotoboks, så får jeg boten. "Greit" nok, men hva hvis de som blir tatt med min bil kjører så fort at lappen ryker? Må jeg bøte med sertifikatet fordi jeg lånte vekk bilen min? Ikke vet jeg, men det skal jaggu bli morro å leie bil hvis dette forslaget går gjennom.... blah Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg