Gå til innhold

måtte staten brenn i hælvete

Ranger emnet

sugardandy

Anbefalte innlegg

Synes Gatebil AS kunne tatt saken i hendene og f.eks arrangert en diiger "streik" hvor alle lager fullstendig kaos rundt i oslo, spess rundt stortinget. Gatebil trekker folk så det må nesten være de som samler oss :P

Ja, det hadde vært sinnsykt bra og gjort! Kanskje kanskje de hadde tenkt litt mer da. Eller skal de da ta hevn og øke enda mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nissanboy, vi må roe høyrefoten fremover tror jeg ;) ellers går jeg personlig konkurs ;)

Hehe... Du sier noe...

Jeg så på Holmgang fra i går da tema var fotobokser og bøtenivået. Det gjorde meg bare ENDA mer irritert! Men Kristin Moe og Frp's Per Sandberg hadde mye fornuftig å komme med.

Det er jo helt innlysende; at de først finner ut at de mangler noen kroner på budsjettet, og så... Hmmmz... "Hvor mange fotobokser må vi sette opp for å få disse pengene" :ex_machin

Jeg er helt enig med Mads her som synes det er på tide med noen reaksjoner her. Akkurat som Per Sandberg sa på Holmgang:

-"Hva gjør Staten hvis alle hadde vært lovlydige"?

De hadde jo ikke fått inn en krone!!! Så hva kan vi gjøre!?!?

- Sette opp enkle papplakater f.eks. 500 meter foran en fotoboks for å varsle om at her står det en - pass på farten.

- Sette opp lignende "skilt" såfort man ser en laser/radarkontroll.

Tenk hvis alle vi som ikke liker dette kunne kjørt rundt med slike plakater og heng/satt opp så fort vi så noe blah DET er jo en form for protest...

Papplakater eller ikke - det er i hvertfall på tide at noe blir gjort :wave

1998 Nissan Primera GT

x 1986 Ford Sierra 2.0L

x 1991 Nissan 300 ZX TT

x 1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er litt merkelig er:

Staten har ikke lov å sette opp bøtegrensen for å få inntekt, de må liksom sette opp satsene etter hvordan dette vil virke når det gjelder å få redusert "lovbruddene." Dette skal jo ikke legges inn i budsjett o.l. Men, de går jo inn og sier de skal doble inntektene på bøtesatsene :D Det var en eller annen som kjørte 70 i 60 en, som fikk 2000 i bot som gikk inn og saksøkte staten, pga han mente at det ikke var lov å ha så høye satser! menmen, vet ikke hvordan det gikk :/

Men når det gjelden den der fotoboksvarsleren, så må jeg nok ha hjem en slik, den viser jo fart:P det er jo ganske praktisk når speedoen er stress å fikse :D og så slipper jeg å glemme å senke farten fra 60 til 50 :P:D weee få heim

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Du sier noe...

Jeg så på Holmgang fra i går da tema var fotobokser og bøtenivået. Det gjorde meg bare ENDA mer irritert! Men Kristin Moe og Frp's Per Sandberg hadde mye fornuftig å komme med.

Det er jo helt innlysende; at de først finner ut at de mangler noen kroner på budsjettet, og så... Hmmmz... "Hvor mange fotobokser må vi sette opp for å få disse pengene" :ex_machin

Jeg er helt enig med Mads her som synes det er på tide med noen reaksjoner her. Akkurat som Per Sandberg sa på Holmgang:

-"Hva gjør Staten hvis alle hadde vært lovlydige"?

De hadde jo ikke fått inn en krone!!! Så hva kan vi gjøre!?!?

- Sette opp enkle papplakater f.eks. 500 meter foran en fotoboks for å varsle om at her står det en - pass på farten.

- Sette opp lignende "skilt" såfort man ser en laser/radarkontroll.

Tenk hvis alle vi som ikke liker dette kunne kjørt rundt med slike plakater og heng/satt opp så fort vi så noe blah DET er jo en form for protest...

Papplakater eller ikke - det er i hvertfall på tide at noe blir gjort :wave

De tar deg jaggu for det også! Var en jeg leste om i avisa som ble tatt i laserkontroll. Da stilte han seg 300meter foran politiet med en papplakat der det sto LASERKONTROL RUNDT SVINGEN SENK FARTEN! Da kom faen meg politiet og ga han en bot til for å hindre dem i å utføre arbeidet sitt!!!!!!!!!!!! Leste noe om at han ikke godtok forelegget men vet ikke hvordan det gikk. Leste det i fjord en gang.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo alle interessert i at ulykker ikke skal skje. Jeg er enig med viper! Mye bedre å bruke penger på å sette opp midtdeler! Rart de ikke har bestemt det, de som regjerer landet her. De er jo så fryktlig opptatt av trafikksikkerhet...

1998 Nissan Primera GT

x 1986 Ford Sierra 2.0L

x 1991 Nissan 300 ZX TT

x 1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo alle interessert i at ulykker ikke skal skje. Jeg er enig med viper! Mye bedre å bruke penger på å sette opp midtdeler! Rart de ikke har bestemt det, de som regjerer landet her. De er jo så fryktlig opptatt av trafikksikkerhet...

Akkurat på det der er svenskene kloke,greit de har en del fotobokser,men de har flerfoldige mil med midtdeler.Noe jeg synes er flott i og for seg.Har kjørt opp og ned Sverige noen gang nå,å holder meg fint til de veiene,å det spesielt siden de tomskallene som sitter på stortingen skal dytte ytterligere 300 fotobokser i jorda her til lands! Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et lite tips fra en på jobb idag: Borre hull i toppen av boksen, for å så fylle hele driten med 10liter bensin.. da renner det inni røra som ledninga går i å, også tenne på :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider