rexiplex Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Noen som rakk å få tak i denne før lakrismennene fikk kloa i den? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=56686 Siter -98 Audi A4 1,9 Tdi Avant (selges) x95 VW Golf 1,9 Tdi x86 Ford Sierra 2,0 iS x84 Opel Kadett GTE www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Politiet rykker ut, men da har bilene forlatt motorveien. Beskrivelsen av bilene er likevel så god at de finner den igjen i Sandnes sentrum noe senere. Da sitter en av passasjerene med kameraet i hånden. Tviler på at han reiste hjem, dro over filmen, dro ut igjen og ble tatt med den. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Den topicen gav assosiasjoner til Great Garlic Girls..... Ring Politiet og hør da vel :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Må jo være skadd i hodet de der som sier "jeg har ikke selen på" og "jeg holder deg".... Jeg tvinger på selen på folk, særlig når det skal gå fort!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Noe av filmen går jo på nyhetene..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Baredumt å lage så mye oppstyr, 200 er jo ikke noe big deal. Og å sende sånne reportasjer får neppe folk tilå slutte å kjøre fort uansett. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 enig der. tragisk at folk skla overdrive så jævli bare pga et tall!.. jeg har stadig Criuce fart på veien på ca 160-180KM/T på norske motorveier.... dama gjelder alle jeg kjenner.... er null drama der ass! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Men inteligensen til damene baki kan jo ikke være helt på topp... -Jeg har ikke på meg belte! -Jeg holder deg fast... Ikke den skarpeste kniven i skuffa nei!! Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riskoker-kjerrer er ufint!! Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Enig med rdl ang at det der ikke var noe særlig drama. Jeg så den repotasjen på tv, der de viste klipp fra den fimen. Og på toppen av det hele så hadde de en debatt om det på holmgang (eller hva nå det programmet heter). Jeg har sjøl holdt godt over 220 km/t på den samme strekningen i en Peugeot 405 mi16 en gang i tiden. Vet t.o.m om folk på racesykler som har holdt over 270 km/t på den strekningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Originally posted by ThugstaRacing Men inteligensen til damene baki kan jo ikke være helt på topp... -Jeg har ikke på meg belte! -Jeg holder deg fast... Ikke den skarpeste kniven i skuffa nei!! Må bare si at det var nok ikke seriøst ment, det burde du ha tenkt ut selv =) Så filmen på VG.no , ikke rare greiene nei. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Ungdomsbilen full av mangler Publisert 25. april 2003 08:27 Ett av dekkene på bilen som 18-åringen kjørte i 200 km/t på motorveien eksploderte under en speedometertest i går. Sven Emil Refseth FARTSBØLLER: Bilen som de uvettige fartsøvelsene ble gjennomført med natt til første påskedag, ble i går kontrollert på trafikkstasjonen på Forus og har en lang rekke trafikkfarlige mangler: Ett av dekkene var under lovlig mønsterdybde. Dekket som eksploderte da bilen ble kjørt i 200 km/t under speedometer- testen, var et såkalt Q-merket dekk som skal tåle 160 km/t, mens bilen etter reglene skal ha H-merkede høyhastig- hetsdekk. Det var hull i den ene bremseslangen. Bremsene på det ene forhjulet var komplett utslitt. Der var det ingen bremseklosser igjen. Bilen bremset metall mot metall. Bilen ble også speedometertestet. Bilens speedometer hadde lite avvik mot virkelig fart. Skal lukes ut - Over 200 km/t er ren galskap på norske veier. Det skal straffes med inndragning av førerkort og ubetinget fengselsstraff, sier konstituert UP-sjef Ole Høiby. - Jeg kan ikke si noe om hva slik uvettig oppførsel i trafikken blir straffet med, sier UP-sjefen, - men det er opp til de lokale politimyndighetene å etterforske og eventuelt straffeforfølge episoden. - Det er disse verstingene vi skal luke ut av trafikken, sier seksjonssjef trafikk Leif Birger Bø ved Rogaland politidistrikt. - Vi skal ikke ha slik oppførsel i trafikken. Den skaper frykt blant andre trafikanter i tillegg til faren som oppstår under de halsbrekkende øvelsene. Ikke livstid Dersom de uvettige ungdommene blir funnet skyldig i å ha passert 200 km/t på motorveien i 90 km/t sone, blir det snakk om ubetinget fengselsstraff og inndragning av førerkort - i første omgang i åtte måneder. Det betyr ikke at de trenger å få anledning til å gå opp til ny førerprøve etter åtte måneder, men de kan søke om å få lov. - Vi har ikke noe regel om å inndra førerkort for alltid, sier konstituert UP-sjef Ole Høiby. - En uforbederlig promillekjører kan fratas sertifikatet «for godt», men vedkommende kan søke om å få ta lappen på ny etter fem år. I fartssaker kjenner jeg til uvettighet som har ført til inndragning i to år, men altså ikke for livstid. Hadde fått en lærepenge hvis dekket eksploderte i 200 på motorveien jaa :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg