motorsportdude Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 så en hvit Honda/Acura? Integra Type R på råholt i sta..noen som veit om den er fra nærmiljøet?? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 så en hvit Honda/Acura? Integra Type R på råholt i sta..noen som veit om den er fra nærmiljøet?? Tror den går ved jessheim/kløfta område. Heftig lyd på den ihvertfall :driving fatality fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hvit ITR ? Sett den flere ganger.. Snakket med eieren for leeenge siden og den holder til i Eidsvoll/Hurdal-området.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hvit ITR ? Sett den flere ganger.. Snakket med eieren for leeenge siden og den holder til i Eidsvoll/Hurdal-området..[/quote/ ja ok! jeg bare tippa:) siden jeg har sett den mye der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hører til på Råholt den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hører til på Råholt den... Rått da! :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extrah Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hører til på Råholt den... Er det noen fra CH eller? Siter `99 Integra Type R #03082 `93 Del Sol VTi (Solgt) `98 Integra Type R #03740 (Solgt) `98 Integra Type R #01212 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Er det noen fra CH eller? Er nok ikke det nei, har snakket med han en gang. Mer eller mindre orginal bil, noe annen eksos og 17" felger. Mente han skulle kjøre fra meg... :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Går en småtunet Integra Type-R i vinger og gitt. Fine biler det gitt, men personlig hatter jeg heller kjøpt meg FTO :) Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Går en småtunet Integra Type-R i vinger og gitt. Fine biler det gitt, men personlig hatter jeg heller kjøpt meg FTO :) Sier jo heller hvor mye du vet om Integra da... FTO kan ikke sammenlignes en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Går en småtunet Integra Type-R i vinger og gitt. Fine biler det gitt, men personlig hatter jeg heller kjøpt meg FTO :) Og vil nå ikke si at den er 'småtunet' heller da.. Ganske heftig bygge det der.. Skal vel no turbo-kit på den i løpet av vinter'n også hørte jeg no snakk om..? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Sier jo heller hvor mye du vet om Integra da... FTO kan ikke sammenlignes en gang. Hvorfor kan ikke de sammenlignes? FWD Jappser til en grei penge. Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Og vil nå ikke si at den er 'småtunet' heller da.. Ganske heftig bygge det der.. Skal vel no turbo-kit på den i løpet av vinter'n også hørte jeg no snakk om..? Var med en ironisk tone da :D Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hvorfor kan ikke de sammenlignes? FWD Jappser til en grei penge. Hvis det er Integraen til Glenn du snakker om så parkerer den hvertfall de fleste FTO'er (det samme kommer gamlebilen hans til og gjøre...) Og sammenligne en lat 2 liter V6 FTO med Integraen sin berømte 1.8 blir nok noe feil, Integraen har blitt kåret til verdens beste fwd utallige ganger, ikke uten grunn. FTO har vel knapt blitt omtalt i tilsvarende sammenheng... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Og vil nå ikke si at den er 'småtunet' heller da.. Ganske heftig bygge det der.. Skal vel no turbo-kit på den i løpet av vinter'n også hørte jeg no snakk om..? Turbokit er kjøpt, ble vel Full Race der og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg