laksen Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hvis det er Integraen til Glenn du snakker om så parkerer den hvertfall de fleste FTO'er (det samme kommer gamlebilen hans til og gjøre...)Og sammenligne en lat 2 liter V6 FTO med Integraen sin berømte 1.8 blir nok noe feil, Integraen har blitt kåret til verdens beste fwd utallige ganger, ikke uten grunn. FTO har vel knapt blitt omtalt i tilsvarende sammenheng... En kadett C kan parkere en Integra den også. Hvis man koster på den en mill! Snakker om orginale biler her. Ikke påkostede biler. Ville hatt integraen fordi jeg syns den er mye penere. Er vel rundt 200gamp orginalt i begge bilene. Snakk om fremmedfrykt a. :iconsm BACK 2 TOPIC! Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 En kadett C kan parkere en Integra den også. Hvis man koster på den en mill! Snakker om orginale biler her. Ikke påkostede biler. Ville hatt integraen fordi jeg syns den er mye penere. Er vel rundt 200gamp orginalt i begge bilene. Snakk om fremmedfrykt a. :iconsm BACK 2 TOPIC! Tja, det var vel du som begynte FTO diskusjonen... ;) I orginal stand blir nok FTO frakjørt av en Integra bare for og ha sagt det. Fremmedfrykt? Bare fordi jeg faktisk har en Honda så er det ikke derfor jeg forsvarer det, snakker om fakta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg