Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Det her blir knall! :) Blir det kun brukt den "vesle" delen av banen, eller vil grusdelen bli åpnet nå som det har kommet snø ? Hvor mange kommer til å kjøre samtidig ? Det blir antageligvis kun den lille delen av banen ja. Og hvor mange som får kjøre samtidig er jeg ikke sikker på enda. Kanskje ca 5 +/-, det er noe vi ser an etter hvert. Spørs på hvor mange som kommer. :D For de som ikke har sett denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=63053&page=1&pp=15&highlight=vinjarmoen er det det samme som vi gjør i år. Bortsett fra at vi har skiftet navn fra Crazy Racers, til Dokka Gatebilklubb. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Håper noen kommer å filmer slik at vi andre som ikke er der for sett. :) Ja, håper noen som har utstyr til å filme, tar det med, og legger det ut her i etterkant. Det hadde vært helt genialt! Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Skal få tatt med noen kamera jeg ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Skal få tatt med noen kamera jeg ;) kjempebra, du legger det ut her da?! Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Får vel prøve å få til no vel :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 er helt rått føre på veiene rundt om i distriktet her , er nesten som og kjøre på sommerføre , har kommet endel snø og gradestokken er ca på 5 kalde , holder det seg slik så blir det snadder om lørdan....mvh hilsen øversveen (som kommer med den råeste riskokeren i norge, bare vent og se) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hilsen øversveen (som kommer med den råeste riskokeren i norge, bare vent og se) Får ta med litt ris vi da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Får ta med litt ris vi da... :ler: ja, det må vi gjøre! kamera og ris. Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 http://www.gatebil.no/index.php?id=628&pageid=116 - Sjekk ut! ;) Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Jeg stusset litt på dette (hentet fra teksten på Gatebilsidene): "De betingelser som gjelder er at bilen er registrert på eier eller den som disponerer bilen" Betyr dette at jeg ikke kan kjøre med en bil som står i fars navn? Trenger jeg en skriftlig fullmakt el.l.? Er ikke dumt om dere har med dere fullmakt(skriftlig). Poenget er at føreren har fullt ansvar for sin egen kjøring, så dersom du da kjører av med bilen som står i din mors/fars/andres navn, er det du som står ansvarlig. Forsikring gjelder ikke på bane (dette er en generell regel). Vi opererte med samme regel i fjor, og det var ingen som ble nektet å kjøre utpå - bare så det er sagt. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Hvordan er det med forsikring med tanke på personskade da? Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Hvordan er det med forsikring med tanke på personskade da? Som på alle andre baner, gjelder ikke noen form forsikring (med mindre du har en spesiell avtale med forsikringsselskapet, men det kan jeg ikke så mye om). Men vi har et sikkerhetsreglement som gjør at det er ytterst små sjanser for at personskade oppstår. Det er forresten VELDIG glatt på veiene til og fra Dokka, så kjør pent til og fra! Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ja, kanutten fikk da gått sidelengs i dag. Om jeg vil kalle det "drifting" vet jeg nå ikke helt. Der det var polert blåholke kan det hende at bilen driftet sitt eget liv. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Var bra dette her, nå venter vi bare på bilder :) Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ja, kanutten fikk da gått sidelengs i dag. Om jeg vil kalle det "drifting" vet jeg nå ikke helt. Der det var polert blåholke kan det hende at bilen driftet sitt eget liv. :D Hehe ja, var jo så djevelsk glatt! Fikk testa BMWen litt ihvertfall, men tung bil, (1690kg tom uten noen mennesker i) og dårlig grep == seiling :D Fikk bruk for ca 11 av de 211 hestene bilen har :crazysant EDIT: All honør til politikaren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg