Dokka Gatebilklubb Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Vi antar at det blir kjøringer i vinter også, det skal vi diskutere på neste møte. Om det blir like ofte er vi ikke sikre på. Jeg kan lage en tråd med info om kjøringer i 2006 når vi har hatt møte (vet ikke når det blir). Hehe, du har testa sandfella ja, Nikdev... Var fin den?! :D Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Skal se om ikke jeg får motivert ha||on til å ta seg en tur til, jeg kjører den ene du den andre eller hva ha|||on? :crazysant Er sinnsykt bra tiltak dette håper mange tar seg turen! kjører desverre fwd, og jeg har testa sandfella aneglsmili HAHA! Fwd...går ikke bra det vettu, nikko! UndaH! :cocain: Ha|||on mangler dynamo for å få kjørt m3`n... men vi må få med oss han oppover!!! tar du og jeg den hvite da nikko!? nok OT, men håper det blir flere treff utover vinteren... happyhappy Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Veit om veldig mange her fra Hadeland som er med oppover for å kjøre i vinter hvis det blir noe av..Gleder meg til å teste Sieræva'n! :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Kanskje jeg kan få prøvd volvoen litt da :D Første tur ut med EGEN rwd-bil :drive2 Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Det går an vettu Razer! Og Danna; det er kjempebra! Var dere på kjøringene i fjor? Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Var ikke oppover i fjor dessverre :( Men skal prøve å få blitt med på det meste fremover! Genialt opplegg dere har fått til :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Skriver under på Danna sitt, genialt opplegg Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Skal få noen til å skrive inn her dagen før jeg (har ikke internett i helga)! Så det ordner vi. Og chiller, det gjorde vi i fjor. :D Så hvis det blir kuldegrader over lang nok tid i forveien er det en mulighet. Vi vet at brannvesenet er veldig hjelpsomme, så det er ikke umulig. Hvordan er prognosene på vær, vind, is og snø der oppe nå? *glede seg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Sånn det ser ut nå, blir det snø. Håper at temperaturen holder seg godt på minus sida, så det blir bra føre. Kommer med "banerapport" torsdag eller fredag. Men det ser bra ut! Det er snøføre, med litt morsom is under. Vi skal ikke vanne bana, fordi det ser ut til at føret blir bra. Håper det holder seg til vi er ferdige lørdag! :D Det er visst 0 grader og det snør akkurat nå. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Sånn det ser ut nå, blir det snø. Håper at temperaturen holder seg godt på minus sida, så det blir bra føre. Kommer med "banerapport" torsdag eller fredag. Men det ser bra ut! Det er snøføre, med litt morsom is under. Vi skal ikke vanne bana, fordi det ser ut til at føret blir bra. Håper det holder seg til vi er ferdige lørdag! :D Det er visst 0 grader og det snør akkurat nå. Nydelig! Bilen er ihvertfall klar som gull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hei, Virker bra dette, kommer forutsatt at det er snø :) Men ser det er påbudt med hjelm, er det noe man kan låne/leie der, eller må jeg skaffe på forhånd? Isåfall vil jeg gjerne ha tips om hvor jeg kan få en ok hjelm til grei pris. Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hei, Virker bra dette, kommer forutsatt at det er snø :) Men ser det er påbudt med hjelm, er det noe man kan låne/leie der, eller må jeg skaffe på forhånd? Isåfall vil jeg gjerne ha tips om hvor jeg kan få en ok hjelm til grei pris. Ser http://www.kollevold.no har hjelmer fra kroner 1040kr-6000. OMP Jet Axis er billigst Ser http://gundersenmotorsport.no/ har noen også http://www.gundersenmotorsport.com/go-kart%20hjelmer.htm ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Det her blir knall! :) Blir det kun brukt den "vesle" delen av banen, eller vil grusdelen bli åpnet nå som det har kommet snø ? Hvor mange kommer til å kjøre samtidig ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Håper noen kommer å filmer slik at vi andre som ikke er der for sett. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hei, Virker bra dette, kommer forutsatt at det er snø :) Men ser det er påbudt med hjelm, er det noe man kan låne/leie der, eller må jeg skaffe på forhånd? Isåfall vil jeg gjerne ha tips om hvor jeg kan få en ok hjelm til grei pris. Jeg tar med meg hjelmen min, så du kan få låne den, det er ikke noe problem. Men de som har er nødt til å ta med selv, har ikke veldig mange å låne bort. Eneste er at hvis mange skal låne, kan det bli mindre banetid på de som trenger å låne hjelm. Du kjenner ikke en mopeddude du kan låne hjelm av da? Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg