Gå til innhold

Drifting på Dokka 10. desember fra 13:00

Ranger emnet


Dokka Gatebilklubb

Anbefalte innlegg

Vi antar at det blir kjøringer i vinter også, det skal vi diskutere på neste møte. Om det blir like ofte er vi ikke sikre på. Jeg kan lage en tråd med info om kjøringer i 2006 når vi har hatt møte (vet ikke når det blir).

Hehe, du har testa sandfella ja, Nikdev... Var fin den?! :D

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal se om ikke jeg får motivert ha||on til å ta seg en tur til, jeg kjører den ene du den andre eller hva ha|||on? :crazysant

 

Er sinnsykt bra tiltak dette håper mange tar seg turen!

kjører desverre fwd, og jeg har testa sandfella aneglsmili

 

 

HAHA! Fwd...går ikke bra det vettu, nikko! UndaH! :cocain:

Ha|||on mangler dynamo for å få kjørt m3`n... men vi må få med oss han oppover!!! tar du og jeg den hvite da nikko!? nok OT, men håper det blir flere treff utover vinteren... happyhappy

Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker)

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få noen til å skrive inn her dagen før jeg (har ikke internett i helga)! Så det ordner vi.

 

Og chiller, det gjorde vi i fjor. :D Så hvis det blir kuldegrader over lang nok tid i forveien er det en mulighet. Vi vet at brannvesenet er veldig hjelpsomme, så det er ikke umulig.

 

Hvordan er prognosene på vær, vind, is og snø der oppe nå?

 

*glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn det ser ut nå, blir det snø. Håper at temperaturen holder seg godt på minus sida, så det blir bra føre. Kommer med "banerapport" torsdag eller fredag. Men det ser bra ut!

Det er snøføre, med litt morsom is under. Vi skal ikke vanne bana, fordi det ser ut til at føret blir bra. Håper det holder seg til vi er ferdige lørdag! :D

 

Det er visst 0 grader og det snør akkurat nå.

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn det ser ut nå, blir det snø. Håper at temperaturen holder seg godt på minus sida, så det blir bra føre. Kommer med "banerapport" torsdag eller fredag. Men det ser bra ut!

Det er snøføre, med litt morsom is under. Vi skal ikke vanne bana, fordi det ser ut til at føret blir bra. Håper det holder seg til vi er ferdige lørdag! :D

 

Det er visst 0 grader og det snør akkurat nå.

 

Nydelig! Bilen er ihvertfall klar som gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Virker bra dette, kommer forutsatt at det er snø :) Men ser det er påbudt med hjelm, er det noe man kan låne/leie der, eller må jeg skaffe på forhånd? Isåfall vil jeg gjerne ha tips om hvor jeg kan få en ok hjelm til grei pris.

 

 

Ser http://www.kollevold.no har hjelmer fra kroner 1040kr-6000. OMP Jet Axis er billigst

 

Ser http://gundersenmotorsport.no/ har noen også

 

http://www.gundersenmotorsport.com/go-kart%20hjelmer.htm ;)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Virker bra dette, kommer forutsatt at det er snø :) Men ser det er påbudt med hjelm, er det noe man kan låne/leie der, eller må jeg skaffe på forhånd? Isåfall vil jeg gjerne ha tips om hvor jeg kan få en ok hjelm til grei pris.

 

 

Jeg tar med meg hjelmen min, så du kan få låne den, det er ikke noe problem.

Men de som har er nødt til å ta med selv, har ikke veldig mange å låne bort. Eneste er at hvis mange skal låne, kan det bli mindre banetid på de som trenger å låne hjelm. Du kjenner ikke en mopeddude du kan låne hjelm av da?

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår