Gå til innhold

Drifting på Dokka 10. desember fra 13:00

Ranger emnet


Dokka Gatebilklubb

Anbefalte innlegg

Det her blir knall! :) Blir det kun brukt den "vesle" delen av banen, eller vil grusdelen bli åpnet nå som det har kommet snø ?

Hvor mange kommer til å kjøre samtidig ?

 

 

Det blir antageligvis kun den lille delen av banen ja. Og hvor mange som får kjøre samtidig er jeg ikke sikker på enda. Kanskje ca 5 +/-, det er noe vi ser an etter hvert. Spørs på hvor mange som kommer. :D

 

 

 

 

For de som ikke har sett denne tråden:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=63053&page=1&pp=15&highlight=vinjarmoen er det det samme som vi gjør i år. Bortsett fra at vi har skiftet navn fra Crazy Racers, til Dokka Gatebilklubb.

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Jeg stusset litt på dette (hentet fra teksten på Gatebilsidene): "De betingelser som gjelder er at bilen er registrert på eier eller den som disponerer bilen"

 

Betyr dette at jeg ikke kan kjøre med en bil som står i fars navn? Trenger jeg en skriftlig fullmakt el.l.?

 

 

Er ikke dumt om dere har med dere fullmakt(skriftlig). Poenget er at føreren har fullt ansvar for sin egen kjøring, så dersom du da kjører av med bilen som står i din mors/fars/andres navn, er det du som står ansvarlig. Forsikring gjelder ikke på bane (dette er en generell regel).

Vi opererte med samme regel i fjor, og det var ingen som ble nektet å kjøre utpå - bare så det er sagt.

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med forsikring med tanke på personskade da?

 

Som på alle andre baner, gjelder ikke noen form forsikring (med mindre du har en spesiell avtale med forsikringsselskapet, men det kan jeg ikke så mye om).

Men vi har et sikkerhetsreglement som gjør at det er ytterst små sjanser for at personskade oppstår.

 

 

Det er forresten VELDIG glatt på veiene til og fra Dokka, så kjør pent til og fra!

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanutten fikk da gått sidelengs i dag. Om jeg vil kalle det "drifting" vet jeg nå ikke helt. Der det var polert blåholke kan det hende at bilen driftet sitt eget liv. :D

 

Hehe ja, var jo så djevelsk glatt! Fikk testa BMWen litt ihvertfall, men tung bil, (1690kg tom uten noen mennesker i) og dårlig grep == seiling :D

 

Fikk bruk for ca 11 av de 211 hestene bilen har :crazysant

 

EDIT: All honør til politikaren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår