espenaa Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Gikk ut til bilen min i dag tidlig og starta motoren.. Slo på viskerne for og vaske ruten og da er det en lapp på vindusviskeren Jippi...... :mad: 500,- i bot Jeg hadde stått parkert 1835-1847 i går kveld. Forbudt parkering Ons og Søndag... 16-19. På en Rimi parkering.!!!! Hallo... Joda Buekorpset i Bergen øver der da så da må jo bilene flytte seg... Det er en parkeringsplass for f***!!! Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 slapp av.. robert greide å gi meg 2 p-bøter han.. på 500 hver..hehe.. for å stå på utenfor bystasjonen.. i bak gata ved bibloteket (tror det er sidnav det..hehe) men siden det var jeg som sa at vi sikkert kunne stå der..og det var pappa sin bil..fikk pappa ta bøtane..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Finnes for mange dumme steder som det er parkering forbudt, men dersom det tilfeldig var en bil som parkerte der til den tida, så går det an å skippe den boten og bare gi en advarsel. Men dersom det står "mange" biler der i den tidsperioden, er det jo forstårlig at de gir bøter. Neste gang jeg kommer i en lignende situasjon, setter jeg bilen i veikanten med varsellys. Så gjør jeg det skal og kjører videre. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Originally posted by The cowboy slapp av.. robert greide å gi meg 2 p-bøter han.. på 500 hver..hehe.. for å stå på utenfor bystasjonen.. i bak gata ved bibloteket (tror det er sidnav det..hehe) men siden det var jeg som sa at vi sikkert kunne stå der..og det var pappa sin bil..fikk pappa ta bøtane..hehe :) Han betalte vel ikke BEGGE?? Hallo? Men det var jo helt mongo da, 2 stk, hehe, dummeste jeg noengang har sett.. Jeg hadde revet dem og slengt dem i retur på posten, iallefall den ene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Originally posted by ElectronicMix Gikk ut til bilen min i dag tidlig og starta motoren.. Slo på viskerne for og vaske ruten og da er det en lapp på vindusviskeren Jippi...... :mad: 500,- i bot Jeg hadde stått parkert 1835-1847 i går kveld. Forbudt parkering Ons og Søndag... 16-19. På en Rimi parkering.!!!! Hallo... Joda Buekorpset i Bergen øver der da så da må jo bilene flytte seg... Det er en parkeringsplass for f***!!! Hva med å åpne øynene og faktisk LESE det som står på skiltene?? :rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg