ArraKiss Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Fant dette lekre interiøret på Ebay fra Statene... Kan gå billig dette her, fikk nesten lyst til å selge mitt eget skinninteriør jeg nå :driving R32 Interiør Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Handle er en del på ebay, og av erfaring; sjekk om han virkelig vil sende noe som helst til norge. Kostnadene vil jo bli skyhøye.. + 24% moms for din del da. :) Du kan jo selvfølgelig bruke noe slikt som http://www.magnum.no da men.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Vel, det blir nok med drømmen her... Bruker ofte Magnum men i dette tilfellet var det ment som et tips til de som er på utkikk! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Jeg bestiller en hel del fra usa, er det bra dette magnum? Hvordan blir det med tid og kostnader? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Tja, for meg har det fungert veldig greit, klart det blir jo "dobbelt" opp med frakt iogmed at du FØRST må betale frakten innen USA også frakten fra Usa og hjem hit. Derfor det ikke lønner seg før det er STORE ting eller at selger overhodet ikke vil sende til Norge. Tidsmessig har jeg ingenting å utsette på de, god kundeservice.... Rask og fyldig tilbakemeldinger hele veien om det er noe man skulle lure på! Dette er min erfaring... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hvordan er det med påskrivelse av verdi på tollsedler da? F.eks jeg skal bestille et par elementer fra statene nå.. Kan disse bli sendt til norge med verdi 190kr tror du? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Den tør jeg ikke svare på, har ikke forsøkt dette med dem, men jeg TROR i utgangspunktet ikke det går iogmed at om DE skulle blitt busta så ville de nok slitt... Ergo, de tar nok ikke sjansen på det. Men du kan jo høre... enten får du ja eller nei :cab Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Kan jo ikke skade å spørre ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 stilig, men blir nok spik spenna dyrt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 noen som har en anelse om hvor mye dette hadde kommet på totalt? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 skal ha :D håper dem sender til norge! noen som vil kjøpe reacro skin interiør? svart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 skal ha :D håper dem sender til norge! noen som vil kjøpe reacro skin interiør? svart.. Dersom de ikke sender til Norge er det bare å bruke Magnum.no som nevnt tidligere her.. da får du adresse i USA som videresender til deg :thumb Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 leste litt på magnum no men forsto sånn ca.. har slekt i usa jeg kan få det sendt til me så går se vel til om ikke prisen stige som faen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti 16v Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Pris på ditt Recaro interiør a??Hadde vært en drømm å kjøpt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 skal ha :D håper dem sender til norge! noen som vil kjøpe reacro skin interiør? svart.. Er muligens interisert.. Skal tilogmed til ålesund om ikke så alt for lenge Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg