AeRoX Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 vet ikke ka pris de ligger på, men en 10000+ ca vil jeg prøve å få for d.. Men selger ikke før jeg vet at d er et nytt på vei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 kommer på 16000 inklusiv frakt til norge.. så blir nok lite aktuelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Han tar 250 dollar for porto innen usa. Og så bruker du magnum, de tar vel en tusenlapp for å sende det til norge med sjøtransport.. Da er du oppe i 5-6 tusen? Og så er det ikke toll på dette, bare moms.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 har snakket me fyren som selger å han skal ha 2000$ for intriøret + 500$ i frakt.. men ingen minste pris på det så får følge me i slutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 hehe.. han må jo selge for det folk byr da men.. :) Tror ikke det blir så forferdelig mange som byr Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 kommer på 16000 inklusiv frakt til norge.. så blir nok lite aktuelt Fortsatt billgere enn hvis du skulle handlet det her i Norge eller i Tyskland.. NBS skulle vel ha 25k for det og TOP GUN sitt havnet vel på rundt det samme..? Vet ikke om du kan korrigere meg der jeg Anders.... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 La oss si det går for 1000$ med litt flaks. dvs. 6500 NOK Så går man inn på magnum å sjekker priser på shipping dær, vet ikke hvor mye no slikt veier? Men uansett, de er svært rimelige. Så må man plusse på momsen. Dette blir kjemperimelig iforhold til det man ellers kan skaffe ja Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 det er jo oppe i 850 dollar allerede, så jeg regner med at det er endel som kommer til å by:) 4 og et halvt døgn igjen av auksjonen! Og med Fedex til norge kom det på 600$ i frakt. Og husk man må betale moms av frakt også. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Oi.. det hadde jeg ikke trodd.. Har sett r32 seter gått for litt over 1k før Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jasså? hvor da? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 han regnet med å komme opp i 2000$ på auksjonen å han viste om fler som hadde gått for den prisen og gjerne mer.. så tror det kommer til å bli en del bud på det men om d stopper på 1000$ kan d blir aktuelt.. Driver på me så mye med bilen no så blir fort en dyr vinter på meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jasså? hvor da? ebay Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 da ville jeg kjøpt de, hvis jeg hadde sett det. Får jo sikkert 15-20 for de her hvis du ikke ville hatt de selv Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Ser han holder til i new jersey, kanskje han kan levere dette på magnum adressen din i new jersey slik du sparer endel dollar, og på magnum setter du verdien selv, kanskje du kan spare litt der også.. Sender du dette med sjøfrakt så tar det litt tid men sparer også noen dollar, bruker selv magnum noen ganger i månaden, eg bestiller alt eg trenger av bildeler fra usa, da eg kjører en mazda mx-5, og har også spart masse penger på å kjøpe en kamei grill der til vw golv iv.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Det jeg og sier :) Sjekk litt på magnum.no og få fyren til å levere det selv. :) Går å ringe magnum å snakke med dem, greie folk Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg