MAZDA GT-R Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Endelig fikk jeg sommerfelgene som jeg har venta på i lang tid. Hvite 17" speedline kledde bilen synes jeg. Skal prøve å få til et bilde også. Et godt sommertegn når sommerfelgene kommer på, selv om det har vært bart ute en stund. Leter fortsatt etter hattehylle og litt diverse, så hvis det er noen som har deler liggende så si ifra. Lurer også på om noen har erstattet slangen mellom intercoller og innsug med silikonslage, og hvilken som passer her, evt delenummer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Originally posted by MAZDA GT-R Leter fortsatt etter hattehylle og litt diverse, så hvis det er noen som har deler liggende så si ifra. Jeg har. Hattehylle og litt diverse (diverse kan være hele bilen - det gjør ikke noe ;) ) Send en PM Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Jeg kan jo ringe deg en dag, ikke lange biten og stikke bort til deg etter noen deler. Takk så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg